2 tecumseh: Mozes plz napisat aj co si jazdil predtym? Len pre trosku objektivnejsie posudenie ked sa nad nimi tak rozplyvas (co je zrejme opodstatnene)[/quote]
Avid Juicy Three,tiež fajn brzdy,ostré, kúsavé,ale F 1 je iná liga :mrgreen:
03.06.2008 - 18:30:26
00
no zatial to vyzera najpravdepodobnejsie na tu hope m4. Odkial to pripadne brat? Chainreactioncycles? Vyber je trochu krkolomny - najidealnejsie by bolo keby bola cierna na is s carbon packou. Avsak najrealnejsie vyzera verzia moto. Verzie Ltd (cervena) aj Special edition (carbon packa, uchyt aj na is, strieborna) su totiz len vo verziach s prehodenymi packami. Aj ked tak uvazujem asi by som skor obetoval ten maly vahovy rozdiel a isiel skor do pm ako is kvoli lahsej nastavitelnosti prasata.

Este taka vec - neviete niekto kolko vazi kompletka brzda XT 04 (765) - prasa, packa,hadica, olej? Nejak sa mi to nedari najst. Diky
05.06.2008 - 03:51:46
00
Z toho co som pozeral ma velmi zaujali Hope M4 (ked su v odlahcenej verzii - karbonove packy atd. tak snad vahovo tromfnu aj to co mam teraz). Z inych brzd zrejme este pripadaju do uvahy Formule (cervo vychvaloval Oro Puro), Magury (vobec sa mi vsak nepacia) alebo aj Avidy?. Juiciny su jednymi vychvalovane, druhi hovoria ze niesu az take super - v kazdom pripade je to tuctovka. :)
Osobitne som zvedavy na tie Hope, tak nech sa prosim vyjadri peterg. Diky

...Proti Hope vsak hovori to ze sa "vraj" problematicky servisuju.

Viem sa vyjadrit len ku Hope, ktore jazdim uz roky (Mini, Mono M4), takze k Mono M4:
- modulacia perfektna;
- maximalny brzdny ucinok nizsi, ako niektore ine (Dijckova Formula The One, ale ma kotuce 200/180);
- spolahlivost vysoka;
- dizajn spickovy;
- servisovatelnost perfektna, ak niekto hovori opak, rad by som si s nim o tom podiskutoval - brzdy si servisujem sam dlhe roky. Vsetky nahradne diely dostupne lahko v UK, tesnenia, piestiky, ... proste vsetko. Hadicka skracovatelna z oboch stran, olivky opatovne pouzitelne, odvzdusnovanie bez spec. nastrojov, proste jednoduche a super.
Jedinou vadou na krase (okrem ceny) moze byt maximalny brzdny ucinok, ktory je nizsi, ako u inych brzd, to je ale dan za perfektnu davkovatelnost (napr. Avid, XTR, The One su proti nim velmi ostre - skusal som, ale nejazdil). Treba kompenzovat velkostou kotuca. Naposledy pri strmom a dlhom zjazde sa mi dymilo z dosticiek a kotuce boli fialove, ale brzda stale brzdila bez znizenia ucinku, ziadne stvrdnutie alebo zvadnutie.
05.06.2008 - 23:33:57
00
Avsak najrealnejsie vyzera verzia moto. Verzie Ltd (cervena) aj Special edition (carbon packa, uchyt aj na is, strieborna) su totiz len vo verziach s prehodenymi packami.

A v com je problem? Ked si kupis par, brzdice si prehodis. :idea: Take veci sa daju zvladnut aj bez odvzdusnenia :wink: :)
05.06.2008 - 23:39:27
00
jorge, co jazdis? Lebo takto sa neda radit. Ak chces brzdy na XC, pripadne AM. Kludne chod do marticky s velkym kotucom. Aj ked za tie peniaze brzdia mizerne ale usetris vela na vahe. Ak jazdis AM a mas rad brzdy co nebrzdia ako brzdy za 10000 ale stoja tolko, chod do M4:) M4 len pribrzduju: ))) Ak chces lahke brzdy co brzdia, chod do formuly mega/the one. Najlepsie 2 piestiky ake mozes kupit. Ale dost kusu: )) Co si pisal, ze neches...mne to absolutne vyhovuje. Je to brzda na zjazd...a pritom ma vahu XC brzdy.


Naposledy upravil Dijck dňa 06.06.2008 - 00:04:09, celkovo upravené 1 krát.

05.06.2008 - 23:56:36
00
kazdy samozrejme radi iba to co skusil, kym neskusi ine... :twisted:


Presne tak, cize Dudo skus The One: ) Myslim, ze aj vyhrali testy v nejakych nemeckych respectable magazinoch:)) Formuly uz davno niesu len tie stare nebrzdiace B4...
06.06.2008 - 00:03:00
00
A v com je problem? Ked si kupis par, brzdice si prehodis. :idea: Take veci sa daju zvladnut aj bez odvzdusnenia :wink: :)


Vlastne mas pravdu niekomu tu dnes nepali... A som to ja :oops: . Ale zase asi bez odvzdesnenia nie kedze predna brzda mava logicky ked je hotova ovela kratsiu hadicu.

2Dijck: Pisal som co jazdim XC/AM, trochu blizsie k tomu AM (mozno aj viac jak trochu).

No ale jak tak citam stale mam pocit ze som na zaciatku. Marta?, Formula? M4? Co sa tyka marty a vahy tak o tie gramy mi az tak nejde (keby mi o ne az tak islo tak uz si rovno pockam na model 09 co bude verzia magnesium este lahsia). Nad formulami som uvazoval ale moc si ma nepotesil s tym ze su kusave - to nescem. No tie M4 ale tiez uz si niesom taky isty - co pises peterg som si aj myslel a uz viackrat cital, skor ale ma ale prekvapilo ze su slabsie (ale zasa pri tej davkovatelnosti je to aj logicke). No ale hadam nie su slabsie ako XT co teraz jazdim - ide mi totiz primarne o zvysenie vykonu, nie vsak ako nutnost skor kvoli komfortu...
06.06.2008 - 02:38:29
00
ak nechces kusavu Formulu tak K24(jazdim 180/160mm Hayes kotuce),ale porovnat ich z Hopekami alebo Martou neviem,nejazdil som ich...
06.06.2008 - 06:49:00
00
a pre mna nejaké brzdy?? uvažujem nad Juicy sewen ale mam 90kg bude ma to brzdiť?? to jazdim street....niekedy nejake skoky....ale anjviše street aké kotúče su naj??
06.06.2008 - 07:10:21
00
Zdravim Vas pani,

ja by som sa na Vas tiez obratil s prosbou o pomoc....

xcem kupit nove brzdy do 10000,-....nie som ziadny chrt a jazdim aj XC aj AM a vsucasnosti ked som so synom tak je to taky "Light Sutolinka"....

...mam asi okolo 80kg + privesny vozik s malym Bobom, ktory musim ubrzdit 30-35kg je to dohromady 110-115kg.....

..nejde o gramy ide o brzdny ucinok resp. vykon....a samozrejme ziadne totalne kusacky....

....v sucasnosti mam HAYES HFX-Mag so 160-kami kotucmi....

...skuste poradit nieco lepsie....za rady vopred dakujem... :D :D :D
06.06.2008 - 09:24:08
00
Presne tak, cize Dudo skus The One: )

samozrejme, ale hlavne jazdis uplne ine kotuce, boli by tak isto dobre aj pri 160ke? Na 200kach som v zivote ani nesedel, podla mna by na 200ke brzdili dokona aj Hayesy :twisted: takze treba fakt porovnat porovnatelne, po prve uroven brzd a potom velkost kotuca...atd
06.06.2008 - 10:25:40
00
Ale zase asi bez odvzdesnenia nie kedze predna brzda mava logicky ked je hotova ovela kratsiu hadicu.


Ak rozpojis hadicku len na jednom konci (pri pake), vela kvapaliny nevytecie (packu mozno dat aj zvislo dolu - treba pripravok, napr. rurka 25mm upnuta do zveraka, na nu upevnena packa). Ak potom pred opatovnym pripojenim hadicky doplnis inj. striekackou kvapalinu tak, ze na pake ostane "presahujuca" kvapka a na hadicke tiez a tieto kvapky sa najprv spoja a potom dosadne podlozka s hadickou, tak sa da aj bez odvzdusnenia. Keby vytieklo vela kvapaliny z packy, ale brzda sa nezavzdusni, nie je problem kvapalinu doplnit do expanznej nadrzky bez nutnosti odvzdusnovania kompletu. Hope su zlate na servis 8)
06.06.2008 - 12:48:39
00
ja by som rád počul definiciu slabšie brzdiacich kotučoviek pri M4, Martach SL a Formulách.Sú to šičkové brzdy každá z nich má nejku chybičku na kráse ale v podstate rozdiel ktorý by si medzi týmito 3 adeptami poznal pri rovnakých podmienkach testovania je taký zanadbatelný že to netreba vôbec riešiť.Jazdil som Marty jazdím M4 Formule som nejazdil.
Tu u teba je to otázka pri týchto 3 brzdách toho kolko si ochotný investovať,ktoré sa ti hodia k biku.
06.06.2008 - 13:23:22
00
samozrejme, ale hlavne jazdis uplne ine kotuce, boli by tak isto dobre aj pri 160ke? Na 200kach som v zivote ani nesedel, podla mna by na 200ke brzdili dokona aj Hayesy :twisted: takze treba fakt porovnat porovnatelne, po prve uroven brzd a potom velkost kotuca...atd

Ja mám vzadu 160 vpredu 180 a môžem potvrdiť,že aj pri takejto veľkosti kotúčov majú brutal brzdný účinok :wink:
06.06.2008 - 19:00:08
00
taak chlopci poradi mi niekto alebo to mam risknut s tymito brzdickama.... :D :D :D :D


http://www.bike-discount.de/shop/k495/a ... 160mm.html

..co na to poviete....
06.06.2008 - 23:01:15
00
keyboard_arrow_up