ja by som rád počul definiciu slabšie brzdiacich kotučoviek pri M4, Martach SL a Formulách.Sú to šičkové
brzdy každá z nich má nejku chybičku na kráse ale v podstate rozdiel ktorý by si medzi týmito 3 adeptami poznal pri rovnakých podmienkach testovania je taký zanadbatelný že to netreba vôbec riešiť.Jazdil som Marty jazdím M4 Formule som nejazdil.
Tu u teba je to otázka pri týchto 3 brzdách toho kolko si ochotný investovať,ktoré sa ti hodia k biku.
Prosim ta mohol by si napisat nieco k porovnaniu tychto 2 brzd? Velmi by ma to zaujimalo...
Inak postupne sa zacinam priklanat stale viac prave k tym martam (resp. mozno aj SL), hlavne tie packy sa mi neskutocne zapacili
. Zvazujem ze keby som mal zobrat povedzme tie marty tak 180/160 resp. 180/180... Este taka otazocka - ked tak kukam na tie brzdy tak to mam chapat tak ze sa robi rozlisne prasa pre rozne velkosti? (180/160) kedze sa nikde nepise o ziadnom adapteri...
A este jedna vec - urcite mate niekto skusenosti s uchytom brzd na IS. Funguje to tak ze sa tam davaju na nastavovanie nejake podlozky pod srouby alebo ako? resp. drzi to potom? Lebo napr teraz ked mam IS-PM adapter tak tie brzdy na PM sa nastavuju lahko a najma predna mi obcas zvykne "zblbnut" ze musim povolit sroby a znova to nastavit (myslim teraz vycentrovanie kotuca medzi platnickami).