Najlepsie brzdy su vBrake.
29.09.2013 - 13:16:07
00
:D prežitok
29.09.2013 - 13:21:47
00
zihadlo suhlas jazdim par mesiacov hydrauliky a ked som nedavno sadol na stary bike s veckami tak som nechapal jak to, ze som sa na tom predtym nezabil :D
05.10.2013 - 08:15:55
00
Podstata spociva v tom poriadne tie vecka aj nastelovat a kupit vhodne gumicky, bovden lanko a aj celuste. Mat vecka neznamena iba potocit koleckom pri brzdnej packe v pripade ked slabo brzdia. Ja mam vecka tak nastavene a vyladene, ze si na nich vycentrujem spice kolesa. A brzdim na ťuk. Kotuce su iba tuctovy srot a maju iba vypadat bombovo aby davali pocit, ze letis na motorke. No a ked sa to v 90 rokoch ujalo zacalo sa to vyrabat vo velkom a vsade sa to kidat. Vyrobilo sa vela dobrych ramov no chybaju im navarky na Vbrzdy. Hodne sa toho zdokonalovalo a ceny rastli do vysin aj ked poriadne nebolo co zdokonalovat. Cele je to iba loby a boom.
13.10.2013 - 00:38:45
00
A potom príde mokrý ráfik (cez zimu navyše ešte zamrznutý) a vtedy zistíš, prečo jazdíme kotúče. Pokiaľ však s véčkami jazdíš v suchu, tak tam v podstate ani nejaké veľké rozdiely nie sú.
13.10.2013 - 08:54:38
00
Rudolf69, jazdím normálne "turistické" XC, takže nepotrebujem žiadne superúčinné brzdy a preto by sa dalo povedať, že Véčka stačia. Občas však treba prebrodiť mláku, či prejsť blato (kľudne, pomaly aby som nebol špinavý ako prasa, však nie som pretekár) a tu oceňujem ten rozdiel. Véčka mi spôsobovali srdca bôľ, keď špalíky brúsili blatom ráfik... špinavé to nebrzdilo poriadne...
S kotúčom mám o 20 cm väčší "ponor".
13.10.2013 - 10:30:01
00
Aha no to je zaujimave lebo ked je mokry rafik tak kotuc uz mokry byt nemoze ? No dneska sa clovek dozvie vselico. Ked mas mokry rafik tak staci mierne pridrzat brzdu a trenim sa ti to odpari. V kazdom pripade su aj gumicky s odvodnovacimi drazkami pre Vbrzdy uz ked chcete jazdit proti prudu Hronu. Vbrzdy su prosté a sú top.
13.10.2013 - 19:06:29
00
No vlastne po prude Hronu.
13.10.2013 - 19:13:04
00
Rudolf69, skúsim ešte raz: ráfik sa zablatí oveľa ľahšie, ako kotúč. Je to tým, že je podstatne bižšie k terénu. Ale ak si to nevieš predstaviť a ani si také nezažil, tak nechaj tak, viac ťa presviedčať nebudem. Možno ani nevieš, čo je to blato. Skús google.
13.10.2013 - 19:23:21
01
Niektorí asi musia mať pravdu za každú cenu, no nech si každý jazdí na čom chce. Tých ktorí zažili extrémnejšie blatisté podmienky na véčkach asi o výhodách kotúčoviek presviedčať netreba :)
13.10.2013 - 19:54:44
03
Mozno to bude tim, ze ste asi poriadne Vbrzdi nevideli a ani nevedeli dobre nastelovat.
13.10.2013 - 20:13:04
00
Odvodnovacie drazky na špalkoch vbrzd som este nevidel. Isto nas ale presvedcis o tom ze tie priečne drážky su tam prave na to, ze na 10 rychlostnom systeme treba jazdit singlespeed retaz lebo dlhsie vydrzi a ze karbon je vražda.
13.10.2013 - 20:15:39
00
Rudolf69 Otazka, na ktoru sa hlada odpoved, je AKE KOTUCOVE brzdy, nie AKE BRZDY.
Bez ohladu na to, ci su vecka lepsie alebo horsie, ci si ich niekto vie alebo nevie nastavit, su dnes uz vecka v mainstreame out.
13.10.2013 - 20:19:40
00
Mozno to bude tim, ze ste asi poriadne Vbrzdi nevideli a ani nevedeli dobre nastelovat.


Však daj link na tie poriadne, nech sa poučíme.
13.10.2013 - 20:19:46
00
Sak to je jasne ze karbon je bulshit. O par gramov lahsi ram, packa, predstavec, alebo riaditka ako hlinnik a vpliv na zivotne prostredie je podstane horsi pri virobe... Karbon je iba imidz za ktori sa plati aj zivotnim prostredim !
13.10.2013 - 20:26:49
00
keyboard_arrow_up