Neviem kde na tie informácie chodíte. Treba pozrieť stránku výrobcu. 240 TPI a zmes Black Chilly sú s treťou vrstvou (protection) Sú iste TLR. Mám ich nahodené ako bezdušáky už rok !!!!
02.01.2014 - 18:47:38
00
http://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/AllMountain/rubber_queen_en.html RQ/TK majú v vo verzii Race Sport super hmotnosť. Tiež ani UST nie sú ťažké. Pozerám na 2.2" šírku, pri ktorej by mali byť širšie ako X-king alebo MK ak si to dobre pamätám.
02.01.2014 - 18:48:14
00
A kde sa dajú kúpiť ventilky tubeless na autoventil? Našiel som len galuskové...
02.01.2014 - 19:41:13
00
Ved prave to je ten problem. Vacsina ust alebo tlr rieseni a rafikov je postavena na galuskovych ventiloch. Treba vsak kupit aspon rozoberatelne :)
02.01.2014 - 21:18:02
00
volodaj a ostatní :) Odkedy som kúpil bike, tak bezduše považujem doteraz pre mňa za jedinú zmysluplnú a využiteľnú inováciu. Aj keď sa to tak niekedy možno nezdalo :lol: ale vždy som jedným očkom na to pozeral s nádejou. Uvažujem, že keď budem kupovať plášte, tak by som to konečne skúsil, aj za cenu "problematického" prezúvania (to som robil hlavne na dlhšie cestné výlety, ale možno bez duší pôjde každý plášť na ceste lepšie ako s dušou). Tak budem prezúvať len keď to naozaj bude treba :^)

V prvom rade by som potreboval vedieť čo mi treba k tomu. Predpokladám, že Rubena kit je stále zlatá stredná a spoľahlivá cesta. Potom nejaký tmel (aký?) a hlavne koľko tmelu ročne miniem (dajme tomu len pri dolievaní, bez prezúvania plášťov). Teda aby som si to mohol všetko spočítať, koľko ma to bude stáť :cash: Ale predpokladám, že viac ako max 100ml na jedno koleso nejde a dolievať bude treba ročne asi len raz, či nie :?: (alebo rovno vymieňať tmel každý polrok)

O kombináciu ráfiku a plášťov nemám strach, Fulcrum RM5 + hocjaký základný kevlarový Michelin drží v pätke jak fras už teraz, tak problémy v tomto nepredpokladám...
07.01.2014 - 14:06:55
00
Čauko, s kitom poradiť neviem, ja mám origoš UST kolesá bez dier na niple. Tmel som prvý krát použil Stans No Tubes (v prednom kolese ho mám doteraz), zadné koleso som na jeseň menil plášť za hrubší vzor a použil som Joes NoFlats. Podľa ľudí tu by mal vydržať dlhšie a nerobiť ježkov (v zadnom kolese kde bol No Tubes už bol keď som menil plášť). Dával som myslím 100 ml, ale mám 2,35 plášte, tebe bude stačiť asi trochu menej. Boli trochu problémy s nafúknutím lebo som nepoužiť UST ani TLR plášte ale vyriešil to kompresor na OMV. Paradoxne drôtenný Minion sa mi podarilo nafúkať normálnou pumpou, kevlarové nechceli zaskočiť. Dolievanie ešte presne neviem, budem to kontrolovať keď sa mi vráti tlmič z repasu a budem skladať bicykel. Odjazdil som s tým predtým kolesom sezónu a stále v ňom čosi žblnká.

Inak určite odporúčam, začal som voziť nižšie tlaky ako predtým. Vďaka tomu má bicykel lepšiu trakciu ako nahor tak aj nadol. S valivým odporom, že sa zníži to neviem až tak porovnať. Poznáš ma, šľapať nevládzem nikdy, takže to ťažko spozorujem :D. 90% defektov do roka čo som mal boli seknuté duše (jazdecké chyby, ale človek sa tomu nevyhne), toho som sa zbavil tiež. Nejaké malé tŕne som len vytiahol, väčšinou až po výjazde keď som si ich všimol, tmel to zalepil. V podstate za celú uplynulú sezónu som nemusel riešiť ani jeden defekt.

Jediná nevýhoda u mňa je častejšie dofukovanie, ale to asi práve kvôli tomu, že to nie sú UST/TLR plášte. Nie je to ale nič strašné, dofukujem asi raz za 2 týždne. Náhradnú dušu ale pri prípad rozrezania plášťa stále nosím vo vaku.


Naposledy upravil volodaj dňa 07.01.2014 - 14:25:54, celkovo upravené 1 krát.

07.01.2014 - 14:20:43
01
Tento tmel môžem odporúčať http://www.soof.sk/soofshop/eshop/12-1-PLASTE-A-DUSE/217-2-Bezdusove-systemy/5/678-Bezdusovy-tmel-JOE-s-Elite-Racers-sealant-500ml .
Notubes u mňa skončil, potrebné bolo častejšie dofukovanie a taktiež som mával problémy s ježkami.
Tento "JOE´s Elite Racers" je lacný, viac ako 3 mesiace bez jazdenia koleso ešte nie je úplne sfúknuté - to som si s Notubes tmelom nevedel predstaviť :lol: Tiež funguje ozaj dobre, má aj dobrú výdrž - skontrolovať a doliať stačí tak raz za 2000-3000km. 100ml môžeš dať na začiatok, potom každé doliatie bude zo 60-80ml za predpokladu že bude citeľne ubúdať.

Ak máš dobrý profil ráfika a tesný plášť tak netreba rubena sadu. Podľa mňa by stačilo toto http://www.soof.sk/soofshop/eshop/12-1-PLASTE-A-DUSE/217-2-Bezdusove-systemy/5/2247-Joe-s-nylonova-samolepiaca-rafikova-paska-19mm + ventilky + tmel.

Ak nezmenili tú obojstrannú lepiacu pásku v Rubena sade, tak by som ju ani nepoužíval. Keďže je dosť slabá.
07.01.2014 - 14:24:06
00
Kedže samostatné ventilky bezdušové som našiel len galuskové, nebude to problém ked je ráfik prevrtaný na autoventil?
07.01.2014 - 14:45:38
00
Ak bude mať ventil dostatočne veľkú základňu, alebo ak použiješ redukciu, tak to nebude hádam nejaký problém.
http://www.bikesport.cz/cz/produkty/mavic-redukce-ventilku-rafku-auto-galuska_2309
07.01.2014 - 14:48:17
00
Asi sa teda oplatí Rubena Tubeless Kit ,tam je to aj s redukciou
07.01.2014 - 14:52:36
00
Nema rubena kit len redukciu ktoru nakrutis na koniec galuskoveho ventilu aby sa dala nafukat pumpou na auto ventil? :) aspon ja som mal iba taku redukciu, nie tu ako postol PatrikL :)
07.01.2014 - 14:57:36
01
To je redukcia len na fúkanie, nie? :) Toto http://www.bikesport.cz/cz/produkty/redukce-ventilu-galuska---moto-%28auto%29_2208
V prvom rade sa oplatí nezväčšovať dieru v ráfiku :lol:
07.01.2014 - 14:57:49
00
:$ jop máte pravdu ,myslel som že je to redukcia do ráfku...
07.01.2014 - 15:00:10
00
Tak tak ..neoplati sa zvacsovat diery pretoze niekedy je aj menej znamena viac :D
07.01.2014 - 15:00:28
00
No to je naprd...koncom týdna mi majú prísť nové výplety ktoré budú určite na galusku, no teraz mám autoventil duše a tubeless som chcel nahodiť až na jar,tak asi zohnám zatial nejaké lacné galuskové duše -škoda to prevrtať...
07.01.2014 - 15:04:09
00
keyboard_arrow_up