proste som len odmietol jazdit na neoverenom systeme

A teraz máš overený systém s jedným slabým miestom. Ak teda neklameš o tých 3mm - to je už ozaj taká diera ktorú sa oplatí podlepiť, v nejakom hrubom plášti to nemusí byť nejaké kritické, ale chceš sa bicyklovať s myšlienkou že v teréne sa to môže uvoľniť a budeš to tam musieť riešiť?

Mne tiež diera po klinci ako-tak držala, pokiaľ som na to nesadol a nerozbehol sa... Tlak na to miesto sa rapídne zvýši a potom to čo sa ti zdá byť doma OK môže byť ozaj problém.


Naposledy upravil PatrikL dňa 20.05.2014 - 13:49:48, celkovo upravené 1 krát.

20.05.2014 - 13:48:00
00
Bruco, to je fakt :D Dušu prepichneš čímkoľvek a musíš ju vymeniť. Ale tmel v bezdušákoch niečo opraviť dokáže aj sám. Alebo to rovno otestovať ako v reklamách - dosky s klincami a niekoľko krát po nich prejsť. :D Ale tu už hrozí aj poškodenie kostry plášťa. S takými sitami by som na maratón radšej nešiel. :D
20.05.2014 - 13:49:44
00
Pri vacsich dierach sa oplati pouzit original knot na bezdusaky alebo kusok spagatu. Tam sa uz zvysuje riziko, ze pri prudkom naraste tlaku moze "stupel" vystrelit.
20.05.2014 - 14:01:13
00
Ja som to tu uz niekedy pisal, ale nie vzdy pomoze aj podlepenie plasta z vnutra zaplatou. Mne tlak vzduchu aj do zaplaty pretlacil dierku. Takze odporucam knot na lepenie bezdusakov. Velka vyhoda knotu je aj to ze sa da lepit bez demontaze plasta (a teda bez zaspinenia mliekom).
20.05.2014 - 15:07:40
00
Noo a to je vyhoda toho napisat nieco na forko, takze ak by niekto poradil kde sa daju na nete zohnat tie knoty lebo v povazskej to nemali , A zatesnit to by neuskodilo kedze sa mozu vyskytnut komplikacie ako pisete a aj do terenu v pripade vacsej dierky by sa zisli. Prip staci nejaka sada na auta?
20.05.2014 - 16:41:46
00
Co som pochytil, tak lepsia ako sada na auto je sada na motorku. Ale odskusane to nemam. Na nete ich predava Ferdus, ale financne sa to moc neoplati. Ja som moj jediny vacsi defekt vyriesil obycajnym spagatom, ktory som do diery natlacil tenuckym srobovakom.
20.05.2014 - 17:04:06
00
Noo a to je vyhoda toho napisat nieco na forko, takze ak by niekto poradil kde sa daju na nete zohnat tie knoty lebo v povazskej to nemali , A zatesnit to by neuskodilo kedze sa mozu vyskytnut komplikacie ako pisete a aj do terenu v pripade vacsej dierky by sa zisli. Prip staci nejaka sada na auta?

Knôt hocijaký aj do zapalovačov, ten určite niekde nájdeš, ja som ho dávo, ale dávno raz kupoval v nejakej trafike alebo stánku. A keď podlepovať dieru v plášti, tak rozhodne nie obyčajnou záplatou na duše ale kúskom bočnice starého plášťa...
20.05.2014 - 17:13:36
00
a lepidlo klasické na duše ?
20.05.2014 - 18:37:46
00
Napriklad tu:

http://www.minibikemania.sk/kyoto_suprava-na-opravu-bezdusovych-pneu-kyoto-p-2275.html

alebo tu:

http://autoomega.sk/index.php?id_sek=3494&id_tovar=29991&ukaz=detail&hlzaradenie=1
20.05.2014 - 20:09:33
00
kua 5 € postovne , ale diky moc skusim este pohladat :) a zda sa ze skuska ci to tesni je uz aj v sekci "pat a mat" XD holt musim si davat pozor na jazyk a dalsie testy radsej publikovat nejdem , ale zopakujem jedno oproti schwalbe smart sam je to luxus netreba sa bat prechodu na bezduse a skusit, defekty su minulost
20.05.2014 - 20:19:59
00
Joes Eco Sealant (1l balenie som kupoval niekedy minuly rok na jesen) velke sklamanie. Po dvoch tyzdnoch sa z neho vsetky pevne castice prilepili na vnutornu stenu plasta. Samotny tmel mal konzistenciu a vzhlad vody. Tmel akoby stratil vlastnosti ktore mal ked bol novy, vtedy vydrzal v plasti aj 2 mesiace v podstate bez zmeny. Robi to tak uz posledne 2-3 mesiace, pri doplnani som vzdy poriadne pretrepal. Plast sa zvnutra obali a zostane z toho len voda.
Neviem či sa oplatí kupovať tak veľké balenie, asi už budem kupovať iba pol litra.
22.05.2014 - 23:03:41
00
A nepomohlo by po takej dlhej dobe dopĺňania (predpokladám, že si iba dopĺňal) ten plášť aj vyčistiť a tak naliať nový tmel? Asi budem musieť ten tmel o pár mesiacov skontrolovať, zatiaľ to beriem tak, že kým žblnká tak je OK...
24.05.2014 - 22:50:13
00
Ja to cistim pri kazdom vyzuvani, notubes sa dalo krasne kefou zotriet z plasta, toto by neslo dole ani drotennou kefou. A inak v kolesach zblnkalo aj mne akurat to uz nebol tmel.. ale zase jezkovia sa s tymto tmelom neurobili ani raz :) to bolo pozitivum.
25.05.2014 - 07:39:01
00
Takže včera nahodené Maxxis Minion DHF EXO 2,3 3C TR a Maxxis Minion DHR EXO 2,3 TR a maximálna spokojnosť. Toto sú novšie modely, na šírku majú viac ako staré 2,35 a TR pätky im veľmi pomohli. Predtým bolo problém nahodiť Miniony bez kompresora, pumpou sa mi to nikdy nepodarilo. Tieto nové som len nalial mlieko a nafúkal šroto pumpou z Lidla. Pätky hneď pekne sadli, takže na nejakú dobu mám pokoj od laborovania s plášťami :)
27.05.2014 - 07:16:12
02
ahojte. robim servis bezdusakov. ako najlepsie vycistim/rozpustim zaschnute mlieko?
(mam Joes elite racers sealant)
29.05.2014 - 13:11:41
00
keyboard_arrow_up