Defekt môžeš dostať aj na UST plášti....

nevravim, ze nemozes :)
u mna bol jeden teraz na jar, jazdim to uz tretiu sezonu (na tych kolesach cca 7000+ km)
03.07.2014 - 11:47:56
00
Vam ten tmel aj lepi diery? Mne ju nedokaze zalepit ani v plasti po trni. Mal som v nom par trnov, jazdil s nimi a nebol problem. Po dlhom case som sa odhodlal ich povytahovat. Samozrejme ani jednu dieru nedokazalo zalepit mlieko, a to som dal novy joes.... Pri jazde mi koleso odfukovalo mlieko, na chvilu zalepilo no potom zasa to iste, po odstaveni biku doma pridem o hodinu a mlieko vystriekane na chodniku. Tak som podlepil diery platkami a drzi. ALe na keru rit uvadzaju vyrobcovia ze zaceli dieru do 0,5 mm ked to nezaceli ani obycajnu dierku po trni ( zaceli, ale pri tlaku pod 1,4... )? A to viem o viacej podobnycvh pripadoch.
03.07.2014 - 12:00:44
00
No keď toto čítam,asi sa vrátim ku preverenej kombinácii mix CafeLatex/NoTubes,bežné defekty zacelilo bez problémov,aj rezance-také,že bol poškodený kord,že sa urobilo vajce-15 min. natriasania,ale domov som vždy prišiel bez použitia duše.Potom som jazdil už len verzie SnakeSkin,tam ani jeden problém za 2 roky.
03.07.2014 - 13:04:53
00
dano, prečo nie čistý notubes? prečo ten cafelatex do toho?
03.07.2014 - 13:15:50
00
Vam ten tmel aj lepi diery?


Keby nelepil tak by som asi mnoho krát domov tlačil ... raz asi 5 tŕňov a bez problémov inokedy zas diera asi 3mm veľká (klinec) tiež do pár sekúnd zalepená. Asi bude problém v mlieku, niekedy sa stane, že nelepí, tiež som mal za 10 rokov jednu takú skúsenosť, ale inač OK. Tiež je rozdiel či máš čerstvo aplikované mlieko, alebo už niekoľko týždňov. Keď je mlieko v plášti dlhšie tak lepí rýchlejšie, lebo na vnútornej strane plášťa sa vytvorí latexová blana, ktorá pomáha zaceliť aj väčší otvor rýchlejšie, lebo otvor v plášti sa nerovná otvoru v latexovej blane (ten je o dosť menší) a tým pádom mlieko musí zalepiť len tú menšiu dieru, pretože blana prekryje zvyšok otvoru.
03.07.2014 - 14:13:47
00
dano, prečo nie čistý notubes? prečo ten cafelatex do toho?

O tejto kombinácii som dávnejšie čítal na českom b-f. vysvetlenie - Caffelatex obsahuje penidlo,takže pri jazde vyplní priestor plášťa,pekne zacelí mikropóry-hlavne ak je nový plášť,prakticky ihneď po prvej jazde tlak v plášti drží.Nevýhoda-je riedky,nezalepí väčšie diery.preto sa dáva 1 : 1 s NoTubes,ten zacelí aj väčšie diery,aj rezance-odskúšané.
Túto zmes som jazdil cca 2 sezóny,ani jeden vážnejší problém z defektom.Je ale pravda,že čím hrubší-nepapierový plášť,tým väčšia šanca zacelenia defektu-preto jazdím výlučne verzie SnakeSkin alebo DD od Schwalbe.
Teraz mám v plášťoch X-King 29 x 2,4 tmel Joeś Racing sealant,neviem prečo,ale už tri krát bol plášť ráno takmer vyfučaný,po defekte ani stopa,po nafúkaní všetko o.k. ale aby som nekrivdil tmelu,môže byť príčinou obyč.kevlarová verzia toho plášťa-neviem ...
Keď ho pomíňam,zase sa vrátim k "mojej" preverenej kombinácii.
03.07.2014 - 15:28:30
00
Conti sfukuje aj mne.
03.07.2014 - 22:34:50
00
Zaujímavé zistenie,tie plášte sfukujú len vtedy,ak sa nejazdí-počas jazdy nie.Takže vyskúšam k tomu tmelu Joes racing sealant šupnúť po 1/2 deci Caffelatex,veď keď to fungovalo s NoTubes,mohlo by aj s týmto-maximálne sa to zgrcne :) ale za pokus to stojí.Nemá niekto nazvyš to malé balenie CL ? neoplatí sa mi kvôli tomu objednávať z e-shopu
05.07.2014 - 08:23:11
00
mal som X-King RaceSport (supky) a tlak vydrzal aj celodenny vyjazd ale stacilo par dni stat a makke gumy
teraz mam RaceKing ProTection (novy model 2014, ktory je o 25% lahsi, vraj aj odolenjsi a ma prepracovane patky) no tlak sa sprava uplne rovnako, vyjazd v pohode a potom po par dnoch klesne
asi to bude tmelom (Joes racing sealant). tak na buduce idem do NoTubes (a mozno aj +Caffelatex) ako odporucate


Naposledy upravil Strenki dňa 05.07.2014 - 08:48:35, celkovo upravené 1 krát.

05.07.2014 - 08:46:26
00
Vcera som vyhadzoval dusu zo zadneho a dolieval do predneho kolesa - v prednom kolese mi drzal tmel od augusta minuleho roku! Takmer bez straty tlaku, hoci uz ziadna tekuta cast v plasti neostala, ani ziadny jezko. Zadne koleso kusok zapenilo okolo patiek ale pozeram ze drzi od vcera bez problemov. Po doliati tmelu som len potriasol kolesami a prisiel domov z pumpy - asi kilometer - kolesa zatesnili.
Tmel no tubes, plaste maxxis ardent kevlarove s exo bocnicou (uz rok stare) a rafky ZTR. Tato kombinacia funguje zatial perfektne
05.07.2014 - 08:48:27
00
Ja som mal rekord bez poklesu tlaku 9 mesiacov,boli to kolesá na predaj,takže takú dobu čakali na kupca-kolesá DT Swiss x1600,bezdušová páska+ventilky NoTubes,tmel mixCafeLatex/ NoTubes,plášte NobbyNic SnakeSkin.
Po tejto dobe sa bez dofukovania kolesá nahodili na bike,ale po cca dvoch týždňov jazdenia,stále bez poklesu tlaku som dal nový-tá pôvodná zmes mala takú podivnú hnedú farbu :)
Na tmele NoTubes mi vlastne vadilo len to,že občas sa zrazil-zježkovatel,ale je pravda,že vždy sa to stalo len pri nových plášťoch,po druhej výmen už v pohode.
05.07.2014 - 09:15:47
00
Mne sa za 3 roky urobil kezko iba raz, neviem uz za akych okolnosti. Tmel drzal od augusta s tym ze som to koleso jazdil - aj v zime trochu. Len teraz posledne dva mesiace bicykel stal, lebo bol pokazeny. No zda sa mi, ze by bez doliatia drzal este par mesiacov, lebo vnutro plastu hoci bez tekutiny bolo este take vlhke..
Na buduce skusim nahodit origo UST plast minimalne na zadne, prepocital som si, ze viac sa mi oplati priplatit za plast ako je cena dolievania tmelu pocas zivotnosti plasta. To by sa zmenilo keby som viac jazdil. Vtedy sa UST plast neoplati z hladiska nakladov
05.07.2014 - 09:29:18
00
Predtym nez das UST plast na non-UST raf http://www.pinkbike.com/news/To-The-Point-UST-Rims-Tires-2013.html

Tiez ak nechces tlacit domov bike po defekte na UST plasti tak tam nakoniec budes liat sealant ;)
05.07.2014 - 12:23:45
00
Takze nic neusetrim.. Najdem teda tubless ready plast alebo take daco..
05.07.2014 - 20:16:52
00
Sak zober Specialized Butcher Control dopredu a dozadu ak nechces hruby dezen tak das Specialized Purgatory Control a mas paradny AM setup.
05.07.2014 - 21:43:05
00
keyboard_arrow_up