Čože? :D To máš odkiaľ? V návode mám minimum 2 bary :D a mám tam cca 3.
14.04.2015 - 15:36:35
01
omg, preboha, to mas tak na cestu take tlaky. skus co som ti napisal, uvidis, kolko gripu zrazu budes mat. a nemusis sa uz bat, ze prerazis dusu, napr. v hubine:)
14.04.2015 - 15:38:12
00
Ano, neprerazi dusu. Prerazi rovno plast a poskodi rafik. :D

P.S. Zavisi od vahy jazdca, jeho stylu a aj od rozmeru a pevnosti plastov kolko je vhodne minimum. Vseobecne sa ist pod 2 bary neodporuca.
14.04.2015 - 16:44:52
00
ja som sa s takym tlakom teda naprerazal rafikov, kazdy tyzden mam novy.)
14.04.2015 - 16:47:40
00
Mimochodom v domácich podmienkach alebo na výjazde sa dá bezdušový plášť v pohode nahodiť aj 25g CO2 bombičkou. ODSKÚŠANÉ ide to omnoho lepšie ako s dielenskou veľkou pumpou.
15.04.2015 - 10:08:13
00
Ano, neprerazi dusu. Prerazi rovno plast a poskodi rafik. :D

P.S. Zavisi od vahy jazdca, jeho stylu a aj od rozmeru a pevnosti plastov kolko je vhodne minimum. Vseobecne sa ist pod 2 bary neodporuca.


Naposledy som sekol rafik, ked som mal duse, postupne makla, potom prisiel vacsi kamen a bum. Bezdusaky vozim na tlakoch ako som spominal, uz sa mi aj stalo, ze vidlica isla do dorazu a bez nasledkov. nie zamerne som otestoval tlaky okolo 1,2, vsetko zvladli(rafik 22mm), ale to uz by som fakt neodporucal. mozno niekde blizko domova experimentovat, ale na dlhy vyjazd do neznama by som isiel na istotu.
v jednom teste pisali, ze u plastov magic marry od schwalbe je idealny tlak 1,4 bar.
15.04.2015 - 10:16:06
00
mno, jeziško ale napísal, že záleží aj od pevnosti plášťov ... ty, predpokladám, jazdíš niečo ako maxxis highroller a podobné ... a tma je stena asi hrubšia a celkovo je to menej poddajné a preto musíš dať menší tlak aby to malo grip ale zároveň neni riziko prerazenia, to ale samozrejme ešte závisí od jazdenia, ak skáčeš veľké skoky tak zas dáš väčší tlak ... a tak ďalej a tak ďalej ... a preto každý jazdí iné tlaky v pneu, v tlmičoch aj vidliciach .. kľudne na tom istom bajku a tej istej váhe jazdca
15.04.2015 - 10:27:30
01
len drasho pouziva tie iste plaste ako ja, tak som mu dal odporucania, ako funguju najlepsie:)
15.04.2015 - 10:38:32
00
No, veď ja čosi vymyslím, o to pokoj :) nezabúdajme, že som od teba ťažší, o koľko? :D 15kg?
15.04.2015 - 12:33:49
00
tak 15 urcite:) ake mas siroke rafiky? ked si popozeras na nete, su to bezne tlaky, ktore sa pri takychto plastoch pouzivaju. otazka, ako si fukal? ja som vcera skusal s dusou nahodit jednu stranu, atd... nepodarilo sa... pyta si to kompresor.
15.04.2015 - 13:30:31
00
fofo050 http://enduro-mtb.com/en/the-review-airshot-portable-tubeless-tyre-inflator/
15.04.2015 - 13:47:20
00
uhladena verzia vytunenej pet flase:)
15.04.2015 - 13:51:38
00
Mne to išlo krásne. Po tých mesiacoch sa tie vigilante už roztiahli a s obyčajnou pumpou to šlo na jedničku.
15.04.2015 - 13:58:13
00
tak to je v pohode potom, mne to neslo, najprv sa zacali nafukovat a potom ako tam bolo trochu tlaku, uz to fukalo cez steny. pojdem to zajtra nahodit do pneuservisu.
15.04.2015 - 13:59:45
00
Pridám ešte môj postreh. Používam tmel NO TUBES už asi 5 rokov a som spokojný. Oproti Rubene, ktorú už by som nechcel ani zadarmo funguje relatívne spoľahlivo.
Ak mi nezalepil defekt, tak to bola obvykle rezná rana dlhiša ako 4mm , prípadne prerezaný plášť v tvare V. Drobné vpichy od tŕňov si prakticky ani nevšimnem. Bežne nachádzam "permenentné" tŕne v plášti pri výmene plášťa za nový. Zo začiatku sa mi zvykli robiť v plášťi aj "ježkovia", odkedy jazdím schwalbe, tak som nenašiel, buď má na to vplyv štruktúra povrchu vnútra plášťa alebo No tubes zmenili receptúru :) .
Café Latex voľakedy nemal moc dobrú povesť, ale momentálne si naň ľudia nesťažujú. Naviac cena v pomere na 1ml je momentálne viac než dobrá.
Pár ľudí si pochvaľovalo aj tmel od WTB , ktorý obsahuje drobné čierne guličky a vraj zacelí aj väčšie diery.
Ak nemá niekto chuť experimentovať, tak NO TUBES.
Ak chce niekto ušetriť, tak CAFFE LATEX
Tmely ako DOC BLUE, BONTRAGER a pod. sú obvykle iba prebrandované tmely iných značiek obvykle za vyššiu cenu
15.04.2015 - 14:20:48
01
keyboard_arrow_up