To s opravou defektu bol vtip :-D... Mne by skor vadilo byt cely zapatlany pri upggrade alebo pri nejakej výmene .... Ale ktovie, možno to raz skúsim od nudy a budem spokojný ... Len...menej defektov a pár gramov je pre mna slabý argument
A každému čo to používa želám veľa veľa spokojných km :-)
25.06.2015 - 08:28:17
00
to je jasné, že to bol vtip...inak ale aj jazdné vlastnosti plášťa sú lepšie ak jazdíš nižšie tlaky, ale to už v tvojom prípade výhoda nebude :D
25.06.2015 - 08:31:43
00
Ja uz som spät na dusiach. Nevyhody bezdusoveho riesenia su pre mna väcsie ako vyhody. Asi tolko k teme. :)
25.06.2015 - 08:36:35
00
Inak k tym nizsim tlakom jednu malu poznamku. Velkost objemu light duse = objem kvapaliny, nutnej do plasta. Ziaden nizsi tlak z dovodu usetrenej duse sa nekona ;) /26" a 27.5"/ .. ten sa tyka len moznosti jazdit nizsie tlaky ako take, bez strachu o cvaknutie duse.
25.06.2015 - 09:15:07
00
... a sekat tym padom plaste namiesto dusi. :)
25.06.2015 - 09:21:09
00
Duše dosekané predtým často, 3 roky ako jazdím bez nich som riešil sfúknuté koleso 2x. Obidva razy moja chyba, lebo sa mi nechcelo dofúkať, takže odskočila pätka a koleso sfúklo. Za ten čas povyťahovaných kopec tŕňov, pár klincov a pripínačiek. Tmel pobral všetko. Za mňa perfektný upgrade.
25.06.2015 - 09:29:31
00
Vittoria Barzo 29*2,25"...

inak Tesak ten ježko nie je žiadna patália, počas jazdy ani nevieš, že sa ti náhodou vytvorí...ja som ho zaregistroval pri centrovaní prasaťa brzdy, keď pomaly točíš kolesom...vybrať ho je robota na 2 minúty a stále je v plášti dosť tmelu na to aby to zalepilo prípadný defekt...a p.s.: defekt opravím na pretekoch za 3 minúty ;) :P



to je ta TNT verzia?

Rozmyslam ze by som zobral 26*2,25" dopredu a 2,1 dozadu. :)
25.06.2015 - 09:37:39
00
ano TNT...

http://www.pinkbike.com/news/vittoria-barzo-tire-review-2015.html
25.06.2015 - 09:45:01
01
Jezus: no ja nie som zastanca konverzie klasicky plastov, hoc aj s tubeless patkou. Vozil som a stale vozim plnohodnotne UST plaste, ktore maju tie boky proste vyrazne hrubsie. Teraz som konecne nahodil tie WTBcka, ktore aj napriek UST licencii nie su plnohodnotne UST rafky, takze som musel pouzit tmel, no uvidime, ako sa budu spravat. Kazdopadne, minuly rok nedobrovolne som musel jazdit na tlakoch, ktore som nepovazoval za pouzitelne na jazdu :lol: .. siel som tym dole generalom a objavil nove netusene moznosti jazdenia :D .. ale tie tlaky sa nedaju pouzivat skoro vobec na jazde po asfaltke. Ale je pravda, ze som pri tom akurat horkotazko stihal DHmanovi, ktory siel len na rafku :lol:
TNT je prakticky UST plast .. jazdil som to dlhsie. Doporucujem.
25.06.2015 - 09:50:41
00
lto: chcem prejst na plnohodnotne UST plaste (teraz pouzivam schwalbe TLR) co odporucas po tvojej skusenosti? Nieco som hladal ale zda sa mi, ze od 2015 vyrobcovia odchadzaju od klasickych UST plastov...
25.06.2015 - 10:51:38
00
Ani sa necudujem, vsetci sa nahanaju za gramami, defekty riesia kvapalinou, 95% ludom to staci, tak trh sa prisposobuje. S TNTckami som bol spokojny, od UST sa to lisi len tym, ze tomu chyba vnutorna pogumovana vrstva, ktora zabranuje uniku vzduchu. Realne, aj tak to neunikalo a je to o 100g lahsie. Teraz pouzivam Contiky. Jedno aj druhe som spokojny. Mal som aj schwalbe Noby Nic , ale dezen velka bieda.
25.06.2015 - 11:00:26
00
lto teraz som trochu mimo. Tie contiky ale nie su UST čí? Ak nie prečo si neostal pri TNT ckach keď ich vrelo doporučuješ?
Tie contiky sú ktoré?
25.06.2015 - 13:07:08
00
Som zvedavy aky bude Ardent LUST. Skusim to najprv bez tmelu a uvidim ci bude sfukovat.
25.06.2015 - 14:41:29
00
v com ma byt iny ?
25.06.2015 - 14:43:32
00
Bude hrubsi a urceny na bezduse. Teraz mam zakladnu verziu.
25.06.2015 - 14:45:48
00
keyboard_arrow_up