Pitzdy Ja som niekedypri dušiach s galuskovým ventilom používal redukciu do autoventilovej dierky. Myslím, že tá by ti tá originál redukcia pri bezdušákoch zrejme moc neposlúžila. Bezdušový ventil by nie ideálne dosadol. (redukcia má taký golierik a ten by vyčnieval rovno pod gumičkou bezdušového ventilu). Lepšie použiť tie, ktoré odporúča palo 14.
13.03.2017 - 15:21:12
00
Hej, viem, ze su aj bezdusove autoventily, pri tych mitas mi bola sympaticka cena, na vyskusanie si bezdus. Ale jedina rozumna cesta vedie asi len n cez tie autoventily. na dusiach som mal prestrkovacie, nie srobovacie. Dakujem za rady
13.03.2017 - 19:04:36
00
Tu je riesenie, ak by mal niekto problem ako ja.
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/effetto-mariposa-caffe-tubeless-ventily-40-mm.html

Je nejaka vyhoda/nevyhoda galuskovy ventil oproti autoventilu? Vsade som nasiel len hadky o tom co je lepsie, ale k realnym vyhodam/nevyhodam jedneho ci druheho som sa nejak nedopatral.
13.03.2017 - 20:51:37
00
Ja som mal roky autoventily. Teraz mam galuskove. Jediny rozdiel je, ze galuskovy je dobre pred fukanim trochu vyfuknut, specialne ak pouzivas bezduse, lebo ventil moze byt zalepeny.
S auto ventilom sa mne osobne fukalo lepsie, je pevnejsi,lahsie sa nasadi koncovka pumpy, a aj hadice na pumpach pasuju. To je asi tak vsetko, nejake super zasadne minusy/plusy medzi nimi nie su.
13.03.2017 - 21:31:00
00
Pre autoventil musíš urobiť do ráfku dieru "ako svet" čím oslabíš pevnosť.
13.03.2017 - 21:40:26
00
Diera ako svet uz v radiku je, cize to neovplyvním,, ale do budúcnosti, pri zmene rafiku toto budem brat do uvahy. To fukanie uz urcitu vyhodu ma(hlavne pri fukani malou pumpou asi)
14.03.2017 - 21:15:14
00
Akurát že teraz chcem prejsť na bezduse a kúpiť auto ventil je problém. Asi budem musieť dať tie galuskove s redukciou.
14.03.2017 - 21:32:07
00
preco chces autoventil ?
14.03.2017 - 21:33:36
00
Lebo mam ráfik a auto ventil
14.03.2017 - 21:35:03
01
miooo napísal:
Akurát že teraz chcem prejsť na bezduse a kúpiť auto ventil je problém. Asi budem musieť dať tie galuskove s redukciou.

Dema ich má tuším skladom. Bezdušové autoventily. www.dema.bike
14.03.2017 - 21:47:27
01
na fatbika som robil bezduše z týmito autoventilmi,majú vyberatelné jadro,čo je výhoda
https://www.soof.sk/bezdusovy-ventil-joes-av
15.03.2017 - 06:31:48
00
ma niekto nejaky napad, ako zabranit zaliepaniu ventilkov? uz som ich niekolko krat cistil od tmelu, uz som ich aj vymenil a stale ich zalepi. mam problem dofukat velkou pumpou, malou beznadejne, nosim pre istotu so sebou nove ventilky / teda tie casti co sa vskrutkovavaju/
15.03.2017 - 07:32:55
00
prakticky som to neskúšal, ale mohlo by pomôcť nejaké mazadlo, na ktoré by sa tmel potom nemal chytať...
15.03.2017 - 08:18:28
00
bady007
nemas zle nasadenu velku pumpu ?
osobne malou nefukam - pred vyjazdom skontrolujem tlak a ak treba, tak dofukam velkou
ak nafukam moc, tak odpustam - vtedy citim a vidim, ze trochu tmelu cez ventilok unikne, ale nikdy to nerobi problemy

malu pumpu pouzivam iba v pripade sfuknutia na vyjazde (stalo sa mi 3x, ked som mal malo nafukane a podfuklo mi plast) - vtedy nahadzujem dusu
15.03.2017 - 08:23:24
00
Kristina napísal:
Pre autoventil musíš urobiť do ráfku dieru "ako svet" čím oslabíš pevnosť.


"ako svet" tak potom je galuskovy ventil diera ako Mars :D Rozdiel je 2,1 mm, sam so to prevrtal a nepride mi to taky velky rozdiel.
15.03.2017 - 08:38:01
00
keyboard_arrow_up