KinDo, to si nasadzoval novy plast?
17.07.2017 - 10:57:56
00
3,5mm dlha ale uzucka diera na behuni RoRo LS. Notubes postupne vytiekol, predstieral zalepenie ale nezalepil. Sadu na opravu plastov (co sa strci dnu ten knot) som nemal, vyriesila to az dusa.
17.07.2017 - 11:11:10
00
MisoR
nie - podfuklo mi ho v terene - a ked som doma po vycisteni doplnil tmel a nahadzoval nanovo, tak nieco nebolo OK, lebo som mal pocit, ze patky nechcu zaskocit
tak som natlacil skoro 4bary s tym, ze po chvili pobucham a hadam to nejak sadne
nesadlo :)
zajtra idem nahadzovat novy, tak hadam nebudu problemy ...
17.07.2017 - 11:13:23
00
lto napísal:
som cez vikend skusal TBL schwalbaky

A co znamena TBL? Zase nejake nove oznacenie?
17.07.2017 - 11:26:16
00
ja som nasadzovaval teraz continental trail king 2,2 protection najprv s duusou jedn strana a potom autokompresorom s tmelom aj ked zo zaciatku nechcel sa nafuknut ale posatupne po par minutach sa chytil.. jediny problem je ze ak nie je dost nafukany tak podfukuje pod patkou :( je to asi kvoli tej ich bocnici to iste robi aj SS od sajze takze dalsi plast bude opat maxxis s exo kde ta bocnica je je podstatne poddajnejsia a da sa vozit nizsi tlak bez podfukovania
17.07.2017 - 11:26:33
01
Jezus napísal:
A co znamena TBL? Zase nejake nove oznacenie?

TBLR, vypadlo mi pismenko .. univerzalne oznacenie pre plast, ktory ma patku tubeless ready :) .. ten s hrubsou bocnicou. Inak ale nie je to klasicky papier, co byval a rovnako hrube budu asi aj contik protection. Akurat teda behun je slabsi ako byvali klasicke plaste, takze to prerazis lahsie. Aj ten full UST plast ma behun (kvoli odvalovaniu) maksi, ako klasicke plaste. Celkovo ale v pohode, a vaha aj s dusou lepsia ako niektore bezdusaky bez duse :D .. problemy su akurat 2 .. ta patka nic moc a potom nie su moc objemne. Ale neda sa cakat pri tej vahe nic ine.
17.07.2017 - 11:31:03
00
large napísal:
ja som nasadzovaval teraz continental trail king 2,2 protection najprv s duusou jedn strana a potom autokompresorom s tmelom aj ked zo zaciatku nechcel sa nafuknut ale posatupne po par minutach sa chytil.. jediny problem je ze ak nie je dost nafukany tak podfukuje pod patkou :( je to asi kvoli tej ich bocnici to iste robi aj SS od sajze takze dalsi plast bude opat maxxis s exo kde ta bocnica je je podstatne poddajnejsia a da sa vozit nizsi tlak bez podfukovania

Toto by vyriesili sirsie rafiky. Mne toto iste robil RaceKing Protection 2.2 na 19mm rafiku, musel byt dost natvrdo nafukany. Teraz mam vnutornu sirku 24.5mm a vsetko OK.
17.07.2017 - 11:55:12
00
Ja mám ráfy TLR s vonkajšou šírkou 35 mm, plášte maxxis TLR, EXO a tiež to bohvie ako dobre nedrží, tmel presakuje, keď tomu človek trochu viac nakladá. Jediné riešenie je to trochu prifúknuť.
17.07.2017 - 12:09:48
00
sesulak mam 22,7m vnutornu ale maxxis ma lepsiu tu bocnicu nie je taka tvrda ako conti ci schwalbe a to som vozil na maxxise tlaky okolo 1,1-1,2. toto som este nemeral koko tje ale na omak je to ako kamen aj to citim ze odskakujem
17.07.2017 - 12:17:45
00
uz neviem ani nahodit plast - maxxis ikon exo tr - nechce sa mi este riesit bezduse tak ho tam davam s dusou a nie a nie sadnut - po nahodeni ostava vajco, pri jazde normalne kope. rafik je tiez TR. mam to skusat s mydlom alebo co robim zle? patka je spravne nahodena ked je ten pasik na kraji rafika? lebo ja ho mam na niektorych miestach aj 2mm od okraja rafika, niekde je na kraji.
19.07.2017 - 21:59:20
00
skús s mydlovou vodou, prefúkni ho aby dobre sadli pätky a malo by to byť ok, ak nie, tak bude ten plášť nejak zdeformovaný
19.07.2017 - 22:01:53
01
Skus malinko nafukať a nechaj ho poskakať a toč dokola. Alebo aj ako Imro1 píše.
19.07.2017 - 22:03:00
01
Píšem to už asi po stý krát. Tubeless ready už jazdím asi 8 - 9 rokov. Bez problémov a k dušiam sa už nikdy nevrátim. Pri dodržaní niekoľkých pravidiel je to najlepší systém. Tu je niekoľko mojich odporúčaní pre TLR setup:
1. Mydlová voda je základ, aby plášť dobre a správne zaskočil. Prefúkavanie na vysoký tlak nie je riešenie. Niektoré MTB ráfky ani nemajú povolený taký vysoký tlak nafúkania.
2. Ďalším problémom je montáž tubeless ready plášťov na "netubeless" ráfky, resp. na ráfky, ktoré sa tak tvária. Pokiaľ chce niekto jazdiť bez strachu, že mu to v teréne podfúkne tak prosím.
3. 19mm ráfky nie sú IMHO vhodné pre TLR setup a plášte šírky 2,1" a viac. Nech výrobca píše čo chce. Na taký ráfik by som montovala TLR do max šírky 1,95". N takom úzkom ráfku sa menej nafúknutý plášť v zákrutách "žuje" a bočnice sa bortia. Pomôže síce nafúknutie na vyšší tlak, ale potom sa stráca veľká výhoda TLR. osobne som nikdy nešla pod vnútornú šírku 21mm (starý ZTR Crest).
4. Vždy používajte TLR ráfky a TLR plášte. Hoci sa niekedy zdá, že aj plášte, ktoré nie sú TLR budú držať vám stačia, tak v niektorých situáciách vás môžu pekne "vypiecť" niekde v teréne ďaleko od domova. A to potom za tých ušetrených pár peňazí nestojí. Keď to financie nedovolia urobiť poriadne, zostaňte na dušiach.
20.07.2017 - 07:46:47
021
Chlapci, tu Kristinu by ste mali zlatom vyvazovat :) Taky zdroj informacii (overenych / spickovych / detailnych / zakulisnych / so sirokym prehladom), na tomto serveri tak lahko nenajdete. Dakujeme.
20.07.2017 - 10:42:28
07
Na pocudovanie, vsetky body c ouviedla Kristina som aplikoval do praxe pred rokom a zatial absolutne ziaden problem nebol. A tie tlaky co jazdim mi nikto neveri.
20.07.2017 - 11:47:33
00
keyboard_arrow_up