ani ja som to nepochopil ale uz som si zvykol
16.09.2008 - 20:05:32
00
Netreba si zvykať ale .ebať ho za tie .ičoviny a mazať, mazať, mazať.
Qua mačka viem, že sa dobre bavíš ale sem tam by si ho mohol trošku usmerniť a vymazať. hehe
16.09.2008 - 20:08:32
00
Klud chlapci klud...Ospravedlnte moje preklepy tento tyzden zapricinene vysokym natlakom z oblasti skolstva,tzn. vysoke riziko pisomiek,slovnych odpovedi a vstupnych testov...SRY malo tom byt kotuce,platnicky mas samozrejme ku kazdym brzdam...Samozrejme opravim aj v predchadzajucom threade 8) Vazne sorry,musim to po sebe prv precitat nez poslem :lol:
16.09.2008 - 20:09:13
00
S týmito omáčkami na mňa nechoď. Napríklad BB5 sa predáva aj s kotúčom. Naozaj sa nemusíš ospravedlňovať. Stačí iba držať pred počítačom pršteky za chrbtom.
16.09.2008 - 20:12:00
00
A co napriklad tuto :?: Pisal som adminovi a v sete je len prasa a paka :?
16.09.2008 - 20:13:57
00
winprog,ale mas asi jasne,ze ked ides kupovat brzdy,tak sa zrejme pozries aj po kotucoch,teda ak si pozeras jedny z tych lacnejsich
16.09.2008 - 20:16:51
00
A co napriklad tuto :?: Pisal som adminovi a v sete je len prasa a paka :?

Už ma neser. Práve naopak. Páka v sete nie je a rotor tam máš velkými písmenami napísaný že 160mm.
Niečo Ťa naučím. Rotor je kotúč. Kapišto?!
A už sa k tomu nevyjadruj. To bude najlepšie čo môžeš pre blaho národa urobiť.
Pre mňa je toto koniec tejto témy.
16.09.2008 - 20:23:24
00
Dobre,nebudem sa hadat,ale admin mi vyslovene napisal,ze v sete je paka + prasa :roll:
16.09.2008 - 20:45:21
00
Dobre,nebudem sa hadat,ale admin mi vyslovene napisal,ze v sete je paka + prasa :roll:


ja ked som tam bol kupovat avidy bb tak tam bol kotuc , adapter a prasa :roll: neviem kde chodis na take somariny
17.09.2008 - 13:22:52
00
inak ráfkové hydrauliky sa mi páčia (je ťažšie, ale tiež možné, prehriať "kotúč", teda ráf), ale dnes je to už skôr exotina ale silné je to riadne - kamoš ich mal

no na druhej strane urobis osmicku na rafe a hned ti gumicky suchaju o raf... a v mokrom prostredi ich ucinnost rapidne klesa oproti kotucom. ale ak chces usetrit na vahe, dajme tomu - hydraulicke Vecka od Magury som oskusal aj ja a brzdili gut.
17.09.2008 - 14:16:40
00
je to zvláštne, že mne teda účinnosť Včok v mokrom prostredí rozhodne rapídne neklesá
asi som málo napáchol marketingovými oblbovákmi
tohtoročný Horal so stádom vydratých platničiek kde nebrzdilo nikomu nič budem dlhé roky dávať ako príklad toho, že s tou environmentálnou odolnosťou diskových bŕzd je to dosť prehnané tvrdenie, inak povedané, ním definitívne hasne nejaká diskusia na tému že by snáď disky boli až taká výrazná spása
17.09.2008 - 14:58:04
00
M@to No ze mi to hovoris prave ty :roll: Dobre,uz dost OT
17.09.2008 - 16:04:23
00
je to zvláštne, že mne teda účinnosť Včok v mokrom prostredí rozhodne rapídne neklesá
asi som málo napáchol marketingovými oblbovákmi
tohtoročný Horal so stádom vydratých platničiek kde nebrzdilo nikomu nič budem dlhé roky dávať ako príklad toho, že s tou environmentálnou odolnosťou diskových bŕzd je to dosť prehnané tvrdenie, inak povedané, ním definitívne hasne nejaká diskusia na tému že by snáď disky boli až taká výrazná spása

no ja ti tvoj nazor neberiem... zacinal som na obycajnych neVeckovych, potom Vecka, nakoniec kotuce - takze viem posudit co a ako brzdi. to ze ucinnost Vecok klesa v mokrom pocasi, to sa popret ani neda. na to by sa dal spravit uplne jednoduchy test - odmerat brzdnu drahu biku s kotucovymi a Veckovymi brzdami za sucha a na mokro. myslim, ze tymto by sa vyriesila cela dilema ohladom brzdneho ucinku :wink:
17.09.2008 - 16:36:40
00
Ja som taktiez zacinal na mechanickych V-eckach a teraz mam mechanicke kotucovky:
Kazda brzda ked je mokra brzdi slabsie ale u kotucovych sa kotuc zahreje a voda sa rychlo odpari a silny brzdny ucinok je s5. U vecok sa toto nestane lebo maju velmi velku plochu na ktorej sa rozptyli teplota ale voda sa nestiha odparovat. Na horalovi nepretrzite prsalo a preto sa ani kotucovky nestihali ususit, alebo sa stalo ze sa oblozenie odtrhlo od podlozky.
Pokial chces byt cisty XC-ckar tak ti vecka postacia.
Dalej prehanat to z tym ze mechaniky su pliaga je dost silne! Mechaniky brzdia tak dobre ako dobre si ich nastavis. :idea:
17.09.2008 - 17:21:50
00
Pokial chces byt cisty XC-ckar tak ti vecka postacia.


A o tom to je.

Pri Včkach sa voda nemusí zrovna odpariť, pri - hrubo povedané - prvej otáčke ju predná časť gumičky, ktorá na to býva aj dizajnovaná, zotrie.
17.09.2008 - 17:54:58
00
keyboard_arrow_up