Táto vôla vznikala hlavne na starších CL rotoroch s nitmi hneď pri matici (aj Saint 203mm napr.). Nové rotory vyšších tried však už majú tento problém vychytaný.

Takže pravidlo kde je sila, tam je vôla už neplatí. :D
09.01.2010 - 21:45:47
00
kazdy myslime asi na inu volu. ja myslim na volu spojenie kotuc-naboj. kedze povrch je zubkaty je tam ista ale fakt mala vola ktora sa prejavi iba teroristickym vaklanim biku pri zabrzdenej brzde resp. pouzitim hrubej sily. mam xtr kotuce a xt naboje. alebo je tu este moznost ze slabo zatahujem maticu nemam momentovy kluc:)
09.01.2010 - 22:15:23
00
Plovoucí Hope má v nýtech větší vůly a ničemu to nevadí
09.01.2010 - 22:18:24
00
mozno preto ze tam je ta vola ziadana:)
09.01.2010 - 22:22:58
00
CL nemá žiadnu vôlu pri spoji kotúč - náboj. Ani 0,05mm, ani 0,005mm.
10.01.2010 - 13:43:23
00
Presne ako pise root - ziadna vola.

P.S. Z praktickeho hladiska jednoznacne vitazi CL, z gramarskeho vdaka roznym ultralite kotucom IS.
10.01.2010 - 13:52:01
00
obidva moje maju:( tak sa ospravedlnujem za dezinfomacie
10.01.2010 - 13:55:28
00
root napísal:
CL nemá žiadnu vôlu pri spoji kotúč - náboj. Ani 0,05mm, ani 0,005mm.


měl sem v ruce dost kol kde vule byla, ale ničemu to nevadí
10.01.2010 - 14:00:24
00
v principe tam ziadna vola nie je,ked sa dobre dotiahne a v pripade,ze ju niekto ma,je absolutne bezvyznamna...
10.01.2010 - 14:10:46
00
jazdil som oba , ale ziaden rozdiel som nepozoroval. nikdy som ich ale nezhadzoval. naboje mi vzdy menili v servise... :D
10.01.2010 - 14:24:46
00
root napísal:
CL nemá žiadnu vôlu pri spoji kotúč - náboj. Ani 0,05mm, ani 0,005mm.

Toto by som netvrdil!!! Ako odmeráš 5 mikrónov? Ani vôľu pol milimetra nezistíš, keď budeš kotúč hýbať rukou.
K téme: Mam aj CL aj 6 dier, ale nejaký rozdiel v tom nevidím. Kotúč som dával dole z kolesa, len keď som menil brzdy, alebo ak bol zodratý, takže nejaké plusy alebo mínusy v jednom, alebo druhom systéme osobne nevidím. :rock:
11.01.2010 - 06:26:40
10
Ja som práve minulý týždeň posielal na reklamáciu XT kotúč na centerlock práve kôli vaklu ktorý mal, ale nie v uchytení centerlock ale v nitoch medzi unášačom a samotným oceľovým kotúčom. ... a ako som niekde čítal nie som prvý kto to rieši. Na druhej strane musím povedať že systém centerlock jazdím už 4 sezóny a nevidím v ňom nejaký problém ani nevýhodu. Je pravda že výber kotúčov je menší, no zohnať sa dajú. Záleží aké máš náboje ....
11.01.2010 - 07:00:01
00
jazdim 5r kotuce na 6 dier a este som nemal problem :P :lol:
11.01.2010 - 07:03:33
00
l_laco: výber kotúčov je menší, ale "right tool for the right job" are included :D takže netreba riešiť :D
11.01.2010 - 11:35:46
00
:rofl:
11.01.2010 - 12:13:32
00
keyboard_arrow_up