1. PM standard nikdy nebol prekonany, IS standard sa nikdy PM standardu ani len nevyrovnal.
Ale ano, vsetci prechadzaju na PM, lebo je to sprostost a je horsi ako IS. Napr. aj FOX preto presiel od roku 2008 na PM a este si dovoli na svojom webe drzo po testovani tvrdit, ze PM ma vyse 25 krat vyssiu unavovu odolnost ako IS...
2. Pri standardnom umiestneni PM uchytu nie je potrebny ziadny adapater na 160 mm kotuc pri pouziti PM
brzdy a na 180 mm kotuc stacia distancne podlozky a dlhsie skutky, takze to je tiez OK. Skutocny adapter je v podstate potrebny len na 200 mm kotuc, ale ten adapter nie je o nic tragickejsi ako ked chces namontovat PM brzdu na IS uchyt uz pri 160 mm kotuci...
3. Spravne umiestnenie PM uchytu na vidlici/rame vs. velkost kotuca je akurat tak prejav demencie vyrobcov vidlic/ramov, to nie je problem PM systemu. Presne ako si napisal - tiez neviem, kto si na 36 FOX da 160 kotuc. XC
vidlice do 100-120 mm by mali robit s PM na 160 mm, vidlice do 150-160 mm s PM 180 mm a vsetko nad 160mm s PM 200 mm. Ale to by museli ti vyrobcovia rozmyslat...