Mne sa nezda, ze by mala nova xtr nejako vyrazne kratsi chod na pakach...
LX: jedna poloha hore, dve dolu (prava; lava jedna hore aj dole), pomocna packa je prepojena s hlavnou, cize ked nou radis, ide hore aj hlavna paka, vola na ochyteni celeho radiaceho mechanizmu s telom paky - v terene pocutelne hrka - ale nie kazdy kus, ked polozis prsty na hlavnu paku, tak ma kratky volu nez "narazi na polohu", nevyhoda pri montazi na uzke riaditka...
XT: jedna poloha hore, tri dolu, pomocna paca je nezavisla na hlavnej, tiez vola jedna aj druha, uzke riaditka....
new XTR: neporovnatelne s predhadzajucim, ziadna vola, ani ked sa opries prstami o paku, tvari sa to ako klasicka pevna packa, namontujes aj na uzke
riaditka bez problemov, 2 polohy hore, 3 dolu,
radenie prebehia inak ako na ostatnych a to tak, ze radi uz hned od zaciatku pohybu paky, doteraz to bolo tak, ze az v krajnej polohe po cvaknuti preradilo, cize citelne rychlejsie....
Tak a teraz premyslaj