Cawte vie niekto poradit jaky je rozdiel medzi radenim Dual Control Lx,Xt,Xtr???myslim na Dickove brzdy...ci tam je nejaky citelny rozdiel...vdaka
28.01.2007 - 17:10:26
00
...ci tam je nejaky citelny rozdiel...vdaka



áno je v cena, kvalita(materialy..), váha ale XT úplne stačí :lol:
28.01.2007 - 18:52:51
00
ja len tolko ze jazdim XT DC na V-brake a zatial spokojnost maximalna :)
28.01.2007 - 20:09:03
00
Myslim ci vo funkcnosti je nejaky rozdiel
28.01.2007 - 21:31:06
00
Nove xtr ma udajne kratsi chod na pakach podla referencii.Inak nevidim v tom nejaky extra rozdiel.Urcite by som isiel skor do xt ako lx.Len kvoli zivotnosti.
28.01.2007 - 21:48:11
00
Mne sa nezda, ze by mala nova xtr nejako vyrazne kratsi chod na pakach...

LX: jedna poloha hore, dve dolu (prava; lava jedna hore aj dole), pomocna packa je prepojena s hlavnou, cize ked nou radis, ide hore aj hlavna paka, vola na ochyteni celeho radiaceho mechanizmu s telom paky - v terene pocutelne hrka - ale nie kazdy kus, ked polozis prsty na hlavnu paku, tak ma kratky volu nez "narazi na polohu", nevyhoda pri montazi na uzke riaditka...

XT: jedna poloha hore, tri dolu, pomocna paca je nezavisla na hlavnej, tiez vola jedna aj druha, uzke riaditka....

new XTR: neporovnatelne s predhadzajucim, ziadna vola, ani ked sa opries prstami o paku, tvari sa to ako klasicka pevna packa, namontujes aj na uzke riaditka bez problemov, 2 polohy hore, 3 dolu, radenie prebehia inak ako na ostatnych a to tak, ze radi uz hned od zaciatku pohybu paky, doteraz to bolo tak, ze az v krajnej polohe po cvaknuti preradilo, cize citelne rychlejsie....

Tak a teraz premyslaj :-)
29.01.2007 - 07:43:26
00
keyboard_arrow_up