DRCV
vidlica je špecialitka pre Trek od Foxu. Systém funguje na princípe dvoch komôr z ktorých jedna je do určitej fázy zdvihu zavretá (asi polovica?) a pri prechode za túto časť zdvihu sa zrazu otvorí a vidlici rázne klesne progresivita. Rovnako fungujú aj tlmiče ale nie som si celkom istý na čo si dal Trek takéto špeciality vyrábať, pretože by som od toho čakal rovnaký efekt = skok v určitej fáze zdvihu a zanáranie sa vidlice/tlmiča.
Takže na tomto sa bude dať len ťažko niečo tuningovať, najjednoduchšie zohnať Float črevá a len ich prehodiť. No to bude na nejakú tú stovku.
Praveze zo suspension clinic mi odpisali, ze da sa tam zvysit progresivita upravou komory(asi zmensenim objemu?)a nezabudol som tam spomenut,ze ide o DRCV,takze dufam,ze vedia o com hovoria. inac fakt je to nezmysel zo strany treku tento vynalez u vidlice. tlmic funguje velmi dobre,s tym som velmi spokojny. ked stojim a slapem do riadneho strmaku,ani ma nenapadne zamykat ho, akurat vidlica chodi dost,takze tam ten efekt drcv nefunguje.
Zaujima ma hlavne,ze ci uprava vidlice so zdvihom len 120 bude mat citelny efekt? ja uz v tomto zivote asi do vyssich zdvihov nepojdem, cas a priority... a chcel by som z tohto dostat co najviac a na povazsky inovec je 120mm uplne akurat, dokonca aj v kalnici v
bike parku sa s tym viem slusne zabavit.
A to prifukanie nevykazuje pozadovany efekt...