a to ma trosku hneva. ale dufam ze zdvih tej foxi bude ok.
podla toho co som sa na tomto fore docital sa mi zda ze 160 fox je lepsi nez ten 180 domain co je na tej 318, opravte ma ak sa mylim.
16.01.2010 - 18:52:14
00
Ta foxa je lepsia, ale ma len 160mm. Ak to chces na poriadny freeride tak si to poriadne rozmysli.
16.01.2010 - 19:01:30
00
no a ako vyriesim tuto dilemu to teda neviem. :envy:
16.01.2010 - 19:06:40
00
mi nehovor ze 160 na freeride nestaci. staci to bohate, nie je to len o zdvihu ale o tom ako vidlica pracuje v terene a ako sa sprava pri rozbitych pasazach a pri dropoch a skokoch, proste celkovo. mozes mat aj 20cm zdvih a ak ma vidlica nedodstatocne vnutornosti (tlmenie kompresie,odskoku) tak ti to moze byt prd platne, doraz das aj z obrubnika a v terene to bude onicom.. nehovorim tym ze domain je zly, je to super vidlica ale na 36 van rc2 sa chyta asi tazko.
16.01.2010 - 19:07:14
00
chalan v kaktuse mi tiez zdoraznoval ze tie 2 cm menej nie su az taka tragedia a ze ten fox je aj tak lepsi.
16.01.2010 - 19:37:08
00
mi nehovor ze 160 na freeride nestaci. staci to bohate, nie je to len o zdvihu ale o tom ako vidlica pracuje v terene a ako sa sprava pri rozbitych pasazach a pri dropoch a skokoch, proste celkovo.

ono je to skôr blbé v tom ohľade že pri takom ultra-drahom bicykli sa treba zaoberať otázkou či niečo stačí alebo nie + že konkurencia ponúka aj riešenie v podobe vidlíc iných značiek, ktoré sú porovnateľné s tou fox vidlicou (/v niečom aj lepšie) :)
16.01.2010 - 20:21:46
00
ale vidra má v tom žabiakovi asi srdcové záležitosti ;)
16.01.2010 - 20:27:33
00
chalan v kaktuse mi tiez zdoraznoval ze tie 2 cm menej nie su az taka tragedia a ze ten fox je aj tak lepsi.

tie 2 cm zdvihu zmenia hlavovy uhol o 1 stupen, zmenia vysku stredu a tiez zmenia sedlovy uhol. Otazka je, ze s akou vidlicou su merane udaje o geometrii na stranke papieru. Toto sa tu dost opomina...
16.01.2010 - 20:28:52
00
je to laska ale ked nieco ine jazdi lepsie...
16.01.2010 - 20:33:51
00
vcera som bol rozhodnuty a dnes o tom pochybujem
16.01.2010 - 20:35:52
00
Mám jednu otázku, chápem že je to Tvoj sen ale je to využiteľné? Som z Prievozu a strašne ma ťahá jazdiť prasačiny na bajku - FR/DH, avšak kým by som sa dotrepal cez celé mesto niekam, kde sa dá pojazdiť bol by som z 16kg+ mašiny úplne rozbitý. A vyšlapať na DHčku hore na Kolibu? Dead! Keďže si z Rendezu tipujem ze sa budes hore vyvážat autom. Či plánuješ šlapať na frogáčovi hore?
16.01.2010 - 20:48:27
00
no autom ale urcite to skusim aj vyslapat
16.01.2010 - 20:58:58
00
ako pise Vladol,nevedno s akou vidlicou su tie hodnoty merane.ale s 160mm foxou to pojde lepsie aj do kopca,takze aj nejaky ten AM/EN vyjazd vobec nebude ziadny problem.BTW s Domainom to tiez ide celkom pekne hore-vdaka fajn geometrii,mal som cest vyskusat xbaroonoveho zabiaka ;)
Ale ak hladas cisty FR/DH,tak bude zase + predkopnutejsia geometria s 180mm vidlicou.
Podla mna nieje o com rozmyslat,s Vanom sa v pohode vysantis-zvlade vsetko,ale ak by si po case zistil,ze nestaci(co si nemyslim),tak ho vymenis za napr.Totem.
16.01.2010 - 21:11:08
00
tak pokial je na vyber iny bike som za ten canyon ;) hammerschmidt, totema, dhx air, s tym zajazdis na slovensku vsetko \o/
16.01.2010 - 22:04:36
00
Mám jednu otázku, chápem že je to Tvoj sen ale je to využiteľné? Som z Prievozu a strašne ma ťahá jazdiť prasačiny na bajku - FR/DH, avšak kým by som sa dotrepal cez celé mesto niekam, kde sa dá pojazdiť bol by som z 16kg+ mašiny úplne rozbitý. A vyšlapať na DHčku hore na Kolibu? Dead! Keďže si z Rendezu tipujem ze sa budes hore vyvážat autom. Či plánuješ šlapať na frogáčovi hore?

ojojoj :) 16kg je absolutne v pohode. ak je dobra geo (a ram s celou sedlovou trubkou), tak sa da slapat bez ohladu na hmotnost. Inak ak chces aj slapat, je zbytocne kupovat dh, na to je akurat enduro. ked chces fakt kruto davat rozbite zjazdove trate, tak si kup plnohodnotne dh
16.01.2010 - 22:10:01
00
keyboard_arrow_up