Maestro je ok, (predpokladam, ze 2012 nebude ine ako 2007), prave je to system, ktory v
sedle nehupe ani s plne otvorenym pruzinakom, postojacky samozrejme treba nejaky propedal /mam na Maestru 150/170mm najazdenych uz vela-vela tisicov km po kdejakych cestach/. Pri zdvihu aky ma a dlzke tlmica je kompresny pomer 3:1, tak to su pomerne znacne naroky na
tlmic a dost sa prejavi kazdy problem. Osobne si myslim, ze na tie ramy sa nikdy nedavali uplne spravne naladene tlmice /az mozno by sa dalo povedat uplne nevhodne/ a Fox (okrem X2 a pod. typov) tam vobec nepatri, aspon teda u starych mam taketo skusenosti, u novsich z pocutia o problemoch. Ovsem tuna , za predpokladu, ze ti to predtym nerobilo, by som povedal, ze boost valve bude potrebovat servis. A teda vlastne cely tlmic. Ovsem, ak mas v plane ten ram podrzat dlhsie, osobne by som doporucoval tlmic zamenit za nieco ine. Idealne pruzinovy CCDB
.. alebo aj vzduchovy (ale nie DBInline). Vyhoda je, ze si to naladis na vyssi kompresny pomer, drviva vacsina tlmicov, ktore sa daju zohnat su bud v kompresii Low, alebo Medium, co nestaci (a to nehovorim este o tom, ze casto ta kompresia sa tyka len propedalu a nie samotne zdvihu, viz. RS). Akurat teda sa mi mari, ze maju uz tieto Reigny dole inak rieseny uchyt, ze tam nie je vobec puzdro ale priamo oska do oka. Co v pripade CCDB moze byt niekedy problem (CCDB mava rozne priemery .. 14.7mm, 15mm - to je standard, 16mm).