....alebo pekna ziletka s peknou hmotnostou :wink:

http://bikehardest.de/5.25roadbike.jpg
15.09.2008 - 14:57:17
00
treba prepísať "denne zo sveta mtb" na denne zo sveta mtb a žiletiek :twisted:
15.09.2008 - 15:00:34
00
Takú zlatú reťázku by som chceu... A tie brzdy sú otrasné!

A ešte mi niekto vysvetlite, prečo na všetkých ľahkých kolách sú obuté galusky TUFO? Nepíšte blbiny, že preto, lebo ich jazdí JoKo...
15.09.2008 - 22:07:07
00
hodili by sa mi tam cerevene brzdy :) a bolo by to uplne great !
15.09.2008 - 22:23:03
00
2JoKo:

Tufo ako jeden z popredných výrobcov galusiek vyrába už viac ako päťnásť rokov závodné obutie pre vrcholových cyklistov. Pre žiletkárov, ktorí sa poväčšine otočia za každým gramom dolu, ponúka úsporu hmotnosti od 100 do 300 gramov len výmenou plášťa+duše za galusku :!: Do toho sa som nezapočítal ešte hmotnosť kovu na ráfiku uspôsobeného na úchyt plášťa. Taktiež dokonale pohlcujú vibrácie od podkladu, čím sa zvyšuje komfort jazdy.

Ale aby neboli len plusy galusiek - Na galusky potrebuješ samozrejme potrebné ráfiky, a za to dnes pýtajú riadne pálky.
Galusky lepíš špeciálnym lepidlom k ráfikom - lepenie galusky trvá aj deň - strata času a peňazí. A ak to neurobíš poriadne hrozí, že sa sa po čase začnú odlepovať a vrátiť to do pôvodného stavu nieje sranda. Pokiaľ si nedáš pozor a preletíš cez nejakú prekážku vyššou rýchlosťou - za to sa ti galuska odmení parádnou hrčou, ktorá ťa bude kopať do zadku až kým ju nevymeníš - vlastná skúsenosť :cry: . Defekt na galuske - nočná mora domáceho servismana - nepomôže ti ani svätená voda musíš ju strhnúť, zbrúsiť staré lepidlo, naniesť nové a nalepiť novú galusku. Najšuviksovejšia galuska od Tufo-a začína s cenami na úrovni cca. 1500 korún a vyššie. Porovnanie - defekt duše opravuješ 2 minúty, defekt galusky 2 dni.

Preto väčšina profi jazdcov na ľahučkých žiletkách vozí galusky Tufo - ak majú na preteku defekt, dostanú od nich nové celé koleso a ušetria zopár gramov. :wink:

K tej žiletke - Tie brzdy to nehorázne špatia. :roll:
17.09.2008 - 16:52:45
00
Junacik to pekne vysvetlil... :P
17.09.2008 - 17:09:33
00
JoKo máš sa ešte čo učiť :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
17.09.2008 - 17:17:45
00
JoKinko , mas to vysvetlene, dufam ze uz nebudes mat stupiiidne otazky :P :D
17.09.2008 - 17:19:33
00
:shock: :D :mrgreen: krajší darček k narodeninám si JoKo nemohol dostať...
17.09.2008 - 17:41:26
00
co uz :lol:
17.09.2008 - 17:44:44
00
2JoKo:

Tufo ako jeden z popredných výrobcov galusiek vyrába už viac ako päťnásť rokov závodné obutie pre vrcholových cyklistov. Pre žiletkárov, ktorí sa poväčšine otočia za každým gramom dolu, ponúka úsporu hmotnosti od 100 do 300 gramov len výmenou plášťa+duše za galusku :!: Do toho sa som nezapočítal ešte hmotnosť kovu na ráfiku uspôsobeného na úchyt plášťa. Taktiež dokonale pohlcujú vibrácie od podkladu, čím sa zvyšuje komfort jazdy.

Ale aby neboli len plusy galusiek - Na galusky potrebuješ samozrejme potrebné ráfiky, a za to dnes pýtajú riadne pálky.
Galusky lepíš špeciálnym lepidlom k ráfikom - lepenie galusky trvá aj deň - strata času a peňazí. A ak to neurobíš poriadne hrozí, že sa sa po čase začnú odlepovať a vrátiť to do pôvodného stavu nieje sranda. Pokiaľ si nedáš pozor a preletíš cez nejakú prekážku vyššou rýchlosťou - za to sa ti galuska odmení parádnou hrčou, ktorá ťa bude kopať do zadku až kým ju nevymeníš - vlastná skúsenosť :cry: . Defekt na galuske - nočná mora domáceho servismana - nepomôže ti ani svätená voda musíš ju strhnúť, zbrúsiť staré lepidlo, naniesť nové a nalepiť novú galusku. Najšuviksovejšia galuska od Tufo-a začína s cenami na úrovni cca. 1500 korún a vyššie. Porovnanie - defekt duše opravuješ 2 minúty, defekt galusky 2 dni.

Preto väčšina profi jazdcov na ľahučkých žiletkách vozí galusky Tufo - ak majú na preteku defekt, dostanú od nich nové celé koleso a ušetria zopár gramov. :wink:

K tej žiletke - Tie brzdy to nehorázne špatia. :roll:


Som rád, že už nezomriem sprostý...

Ty pejo, lepil som galusky už pred štyridsiatimi rokmi, mňa nemusíš vyučovať! A prečítaj si otázku, ja som sa pýtal, prečo na všetkých ľahkých kolách sú nalepené Tufá a nie Vittorky, Michelinky, Continentalky a iné svetoznáme značky!
A okrem toho, tréningové Tufá S-33 stoja do 500 Sk a najazdím na nich od 5 do 10 tis. kilometrov. Neodchádzajú na defekty ale na zodraný behúň po 2-3 rokoch jazdenia.
17.09.2008 - 22:06:00
00
Ja som ich za pol roka jazdenia strelil tri ( dva krát Vittorky z edície Rally) - čiže skúsenosti mám. Odvtedy ich nemôžem ani cítiť, bolo to však dávno a ich ceny sa od vtedy určite zmenili ( ak samozrejme ma neošklbali predavači na Vysokej, hoci raz som ju tam dostal za osem stovák :oops:)

Ak som Ťa/Vás urazil prepáč/te, som asi ešte len junáčik mám čo učiť od jubilujúcich profesinálov.(aj čítať :mrgreen:)

toť vsio od Peja - nevedomého neštastníka
17.09.2008 - 22:43:59
00
Kubi, klobúk dole pred tvojou reakciou...hodné potlesku...máš pochvalu 8)

p.s. JoKovi ako aj komukoľvek inému môžeš s kľudom tykať :oops:
18.09.2008 - 08:16:11
00
Ja som kdesi očul že Tufo patrí medzi galuskami k popredným výrobcom. Tak sa ani nebudem diviť ak by Tufá montovali na popredné taljánske značky. hehe Oni určite vývoj nezabrzdili len na socikovskej produkcii ako si pamatáme z čias Favoritov.
P.S. Ak si budem kupovať cesťák tak ale určite kakám na galusky z dôvodov ktoré uviedol Kubi.
18.09.2008 - 09:48:32
00
pre JoKa: :D

http://www.mtbs.cz/Biketech/tufo-080227.html
18.09.2008 - 09:50:44
00
keyboard_arrow_up