Mily mloku nemusis tu zakazdym vypisovat tie tvoje elaboraty jak český žandár.To tvoje problematicke zacelovanie pripadne obuvanie plasta som uz zazil.Bez mydla bezdusak neobujes.velke problemy pri vyzuvani ked dostanes defekt.A taktiez odtahovanie ventilu ked musis do bezdusaku nahodit normalny plast.Aky je asi pomer jazdcom jazdiacich klasiku vs. ust.No asi tazko v prospech ust.Pre bezneho cyklistu nepotrebne.Nie vsetci sme tu blbci chlape.
Jenomže problém je ten, že to co popisuješ není u většiny současných UST plášťů + ráfků prostě pravda (píšu u většiny, protože to u všech dle zkušeností mojich nebo dalších co je jezdí dlouhodobě nemůžu zaručit u všech, jen u některých), v tom je ten zásadní problém. UST Schwalbe na Crossmaxi ST nandám i nafoukám bez mýdla a to i malou pumpičkou, tedy zcela žádný problém a montáž mi netrvá déle ani není o nic složitější než u duší.
To samé je potvrzené od více lidí i pro XT zapletený kola + Schwalbe UST pláště, dokonce v tomto případě Archer dával i odkaz na video, jak to takhle nafouká malou pumpičkou (můžu najít, kdyby to někoho zajímalo). A dále pro Schwalbe + Mavic 819 ráfky také.
Problémy při vyzouvání na těchto konkrétních kombinacích zcela žádné, akorát je potřeba alepsoň jedna montpáka (na nandání a sundání nového), rukou to nejde (i když sundat už delší dobu ježděný UST
plášť už jde i rukou, nejde to jen u nových).
Povolení ventilku opět žádný problém, maximálně to nejde vždy rukou a potřebuješ jakýkoliv nástroj (např. kolíček). Já ale třeba na svojich všech Crossmaxech povolím všech 6 ventilků rukou (tedy i na těch nejstarších z nich).
Tedy je zajímavé, že nikdo z mnoha lidí, o kterých vím, že současné UST pláště (nemluvím teď u dušových + bezdušové sady) dlouhodobě vozí žádné takové problémy nemá.
Poměr bude jistě značně ve prospěch duší, ale tady je důvod opravdu jednoduchý. Když skoro nikdo nemá UST ráfky, tak těžko pak bude vozit UST pláště. A samozřejmě měnit ráfky nebo celá kola jen kvůli UST už je velmi sporné a do toho bych třeba já nešel.
Problematické nandavání platí pro klasiku + bezdušové sady, tady nafoukání malou pumpičkou opravdu nehrozí a v některých kombinacích se to ani s mýdlem nechytí ani s velkou pumpou. Tohle se ale většiny současných UST plášťů a ráfku netýká (nemám informace o všech, takže netvrdím, že všech).
A to zacelení opět záleží na konkrétním plášti a použitém tmelu.
A stále si neuvedl si co si tedy jezdil za kombinaci za pláště a ráfky a jaký tmel, kde jsi měl problémy s nandaváním a zacelováním děr. Jaké tedy máš se současnými UST plášti a ráfky vlastně zkušenosti?
A výhody menšího valivého odporu a nemožnost plášť cvaknout jsou výhodou pro každého. Nebo to chceš také popřít, když tvrdíš, že si tvrdil, že nemají výhody žádné?