Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zdravim, mam taku otazku.. mam vpredu aj vzadu kotuce 203 mm, a vazia cez 450 g, da sa s tym nieco robit? vidim tu velku moznost uspory na vahe .. ;-) pocul som o nejakych titanovych kotucoch .. alebo mate nieco ine? za nejake normalne peniaze ;-) alebo kolko vydrzia a stoja akde sa daju kupit al rotory? nerad by som daval 180/160, mozno dozadu dam, ale vpredu urcite necham 203..

dikas.
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 15:55:45
00
Zdravim, mam taku otazku.. mam vpredu aj vzadu kotuce 203 mm, a vazia cez 450 g, da sa s tym nieco robit? vidim tu velku moznost uspory na vahe .. ;-) pocul som o nejakych titanovych kotucoch .. alebo mate nieco ine? za nejake normalne peniaze ;-) alebo kolko vydrzia a stoja akde sa daju kupit al rotory? nerad by som daval 180/160, mozno dozadu dam, ale vpredu urcite necham 203..

dikas.
:shock:
Tak to ideš zlým smerom, ušetri radšej na gumach a dušiach :!:
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 16:07:38
00
Ja som pocul len o titanovych šroboch na kotuc...
Lahky kotuc je podla mna ALIGATOR lebo je tam viac dier ako kotuca :D
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 16:08:17
00
Aligator vraj dost zle brzdi. Radsej by som skusil a2z.
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 16:16:38
00
cim lahsi kotuc tym lahsie ohnes.....(pokym je ten kotuc z takeho isteho materialu ako klasiky 203 kotuc-cize ma len viacej dier na odlahcenie)

tato moja poznamka neplati pre kotuce ktore su zo specialnych materialov napr.titan a pod
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 17:11:17
00
a ked chces odlahcit tak sa popozeraj po novych gumach, dusiach, a karbonovych komponentov(packy, predstavce, sedlovky a podobne)
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 17:12:45
00
[quote=""]...kolko vydrzia a stoja akde sa daju kupit al rotory?/quote]

:shock: Tak o hlinikovych kotucoch som este nepocul teda, ale mozno sa fakt robia. Som zvedavy...

V kazdom pripade sa mi zda odlahcovanie biku na kotucoch svojim sposobom nebezpecne (podla stylu jazdy). Nenapisal si, aky styl jazdis, tak napisem tak vseobecne, lebo urcite je vhodnejsie odlahcovat najprv na inych miestach.

Napr. ak ide o vykon (XC/MX), tak najidealnejsie je zacat od kolies ako pisal tadeas. Na plastoch, dusiach, rafikoch a vyplete sa da relativne lahko usetrit aj 1 kg z vahy biku a to uz ani nehovorim, ze prave toto odlahcenie na rotacnej hmotnosti je podstatne dolezitejsie ako mat lahky ram. :idea: (gyroskopicky efekt, zotrvacnost a mnozstvo energie portrebne na roztacanie a brzdenie kolies je fyzika a ta nepusti)

Ale spät ku kotucom:
Ak jazdis FR/DH (usudzujem podla rozmeru kotucov), tak odlahcujes naozaj na nevhodnom mieste a zabudni na to.
Ak jazdis AM/EN tak si myslim, ze by Ti mala stacit kombinacia 185/160 (P/Z) ak sa hras na hmotnost.
Ak jazdis XC/MX, tak pokojne prezijes so 160/160.
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 17:18:30
00
nech sa páči 100 USD a je tvoj :-) a je určite jeden z najlahších
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 18:22:56
00
moj kotuc tu takto zverejnujes? rastik rastik..toto si vybavime :twisted:
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 20:00:13
00
mas ho v ba? kupim ho hned. diki. potrebujem este adapter na zadnu stavbu na 160ku.

mam karbonove rajdy sedlovku sedlo predstavec vymedzovacie kruzky objimku na sedlovke titanove upinaky penove gripy.. bezdusaky vcelku lahke, hugi 240, .. ram vymenim ked budu prostriedky.. ;-) xt/ xtr.
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 20:41:21
00
a ja ti k tomu kotucu predam rafky rovnomennej znacky...331gr taktiez za 100 dolacov/kus :)
Zobraziť komentár 10.08.2007 - 21:35:54
00
matt..nevjes nahodou zohnat aj tie 290 gramove ?
Zobraziť komentár 11.08.2007 - 00:27:28
00
rafky mam dobre 400g mavic ust. vdaka. aj naboje aj spice, potrebujem iba kotuce. tak ? KDE SU? ;-)
Zobraziť komentár 11.08.2007 - 07:36:41
00
keyboard_arrow_up