Tak to s tou maticou je pekný nonsens. Vyrábajú sa aj s poistnou maticou. Ani to vypúšťanie vzduchu nie je nejaká tragédia. Mne osobne viac sedel AV (čo sa manipulácie týka), ale dostatočný dôvod na to, aby som vŕtal do mojich ZTR Alpine to veru nebol. :shake:
14.03.2010 - 22:15:23
00
no ešte aby som hľadal po všetkých čertoch a diabloch duše s autoventilom na závit... :shake:
kúpim bárskde galuskáč a je po starostiach ;)
14.03.2010 - 22:20:43
00
No ja mám s poistnou maticou.. :D Continental
14.03.2010 - 22:27:36
01
Jip, presne tie som mal aj ja. mar_tin, ak by si chcel, jednu ešte mám doma. Venujem Ti ju, aby si sa nemusel zháňať po všetkých čertoch :D
14.03.2010 - 22:30:36
00
mar_tin, neviem kde mas problem s vypustanim vzduchu na AV :) za par centov sa da kupit ciapocka na ventil, s ktorou sa da ventil pekne vybrat von a vzduch uplne vypustis bez najmensich problemov...pripadne ak sa ti to s tou ciapockou zda nepohodlne, tak sa daju kupit aj skrutkovace na ventil, ktore sa bezne pouzivaju aj v pneuservisoch :) a s nasadenim pumpy som tiez este nikdy nemal problem, treba byt len sikovny ;)
14.03.2010 - 22:39:59
00
no ja osobne by som to tých rafov tiez nevrtal, radsej by som kupil duse za par korun...
A ja mam na jedných kolesach AV a na druhych galuskac, a musim suhlasit s martin-om ze galuskac je pohodlnejsi

A co sa tej cyklopumpy týka dobre ju obzri, lebo aj ja som si myslel ze mam cyklopumpu iba na AV, az kým mi kamos neukazal ako to prehodit na galuskac :) :lol:
14.03.2010 - 22:48:57
00
Este doplnim Martina .. vyzeraju hnusne s tym autoventilom :D a gramarske guse aj tak nie su na autoventil |(
15.03.2010 - 09:34:10
00
ja ti poviem, prečo je aj pre mňa autoventil fuj...
nedá sa zafixovať na ráfiku maticou - neskutočne to komplikuje nasadzovanie pumpy ak potrebuješ zbaliť dušu, tak zase potrebuješ tri ruky, aby si mal ako držať stlačený ventil
aj obyčajné vypustenie vzduchu napríklad pri výmene plášťa je komplikovanejšie
výhody nevidím žiadne, akurát to fúkanie na čerpačke, ale v poslednej dobe je aj tak problém nájsť funkčný kompresor
skrátka autoventil je fuj...

zas to neprehanaj :lol: to vyfukovanie ja tak isto lachsie ako aj galuske, len to treba vediet ;)
17.03.2010 - 20:34:20
00
akože autoventil je podľa mňa z praktických dôvodov lepší ten galuskový ventil (mal som všetky) je blbošt dojdeš s tým na pumpu a treaz čo? len treba redukcie riešiť a špecialne toto potom špecialne toto... do frasa s tým ventilom
AV je jednoduchý, rozšírený, ľahko obslúžiteľný (teda pre mňa ľahšie ako galuskový) a ešte som nevidel dušu bez poistnej matice...
ale čo sa týka vŕtania tak to je už moc no neviem ale ja by som radšej duše kúpil (i keď tie hnusné odporné galuskové)
17.03.2010 - 20:45:40
00
tak vela šťastia ked budete bike tlačiť celú cestu lesom k najbližšej pumpe.. akože možnosť fúkať na čerpačke to je taká výhoda že :tmi:

proste keď vozíš na výjazdy minipumpu je jemne výhodnejší galuskáč, kvôli jednoduchšej manipulácií, keď pumpu nevozíte je úplne jedno aký máte ventil, tlačíte/nesiete tak či tak :lol:
17.03.2010 - 20:58:11
00
nehovoriac o tom, že v lese je čerpačka za každým stromom asi...
a komu sa lepšie manipuluje s autoventilom (ktorý má kolíček tak 1mm pod okrajom), ako s galuskáčom (kde je všetko pekne na dosah ruky), tak má buď miesto ruky železný hák, alebo obe ruky ľavé :lol:
17.03.2010 - 21:03:37
00
:lol:
kto uz dnes jazdi bez pumpy?
17.03.2010 - 21:11:56
00
jakoze hadate sa tu aj o najmensiu a nejjeduchsiu, najlacnejsu, cast na baiku...este som ale neocul nazor ktory je lahsi :D
18.03.2010 - 15:19:23
00
Jip, presne tie som mal aj ja. mar_tin, ak by si chcel, jednu ešte mám doma. Venujem Ti ju, aby si sa nemusel zháňať po všetkých čertoch :D

Ty prečo rozdávaš moje duše? :envy:
18.03.2010 - 17:11:18
00
Lebo na ne prdíš. Už by si si pre ne konečne mohol prísť.
18.03.2010 - 19:58:05
00
keyboard_arrow_up