Zdar mám ráfky Dt swiss x430 a chcem ich obuť, ale neprejde mi autoventil cez dierku (zrejme to je na galuskový). Môžem navŕtať väčšiu dieru alebo to mám riešiť novými dušami?...
14.03.2010 - 18:16:43
00
Radšej by som to riešil prechodom na galuskový ventil. Zas taká horibilná suma to nebude aby som čo i len uvažoval o nejakom zásahu do ráfikov.
14.03.2010 - 18:22:15
00
Ale ja nemám ani pumpu na galuskáče a na benzínke to tiež asi nenafúkam... autoventil sa mi zdá rozšírenejší
14.03.2010 - 18:23:37
01
Existuje redukcia kedy mozes nafukat galuskovy skr naustok autoventilkovej pumpy, bezne sa to predava,stoji tak 20sk.
14.03.2010 - 18:25:28
00
tiež sa prikláňam k duši s galuskovým ventilom...
každopádne prevŕtaním ráfika tiež nič neskazíš, akurát možno prídeš o záruku ;)
14.03.2010 - 18:29:38
00
klidne to provrtej, ale opatrne a zacistit hrany
14.03.2010 - 18:30:22
00
jo a priemer vrtáka je 8.5mm
14.03.2010 - 18:32:11
00
No záruka není, je to z bazáru :).. Ešte sa rozhodnem, ale lacnejšie bude vŕtať, u mňa sa každá koruna ráta.
14.03.2010 - 18:45:29
00
ja mam na XCecku prevrtan tiez na auto> treba vytiahnut ten pasik co je na rafiku taky paper ci co to je prevrtat a zo vsetkych komor vytriast pilyny (ake yi? slovo pylyny som este nepisal =D) a ddat naspat ru pasku a aj to zacisti
14.03.2010 - 19:05:09
00
Kebyže som vŕtal, tak pásku ani vyberať nemusím, vŕtať treba iba tú dieru ktorá je bližšie k osi, druhá je dosť veľká.. pri vŕtani bude padať všetko hneď von.

..a piliny
14.03.2010 - 19:10:51
00
Autoventil fuuuuj :tmi: :lol:
14.03.2010 - 19:23:18
00
Napíš mi výhody nevýhody jedného aj druhého ventilu, aby som vedel prečo fúj. Alebo to je len teraz IN?
14.03.2010 - 21:55:18
00
máš to úplne jedno.. určite by som kvôli tomu nevrtal ráf, kúp si galuskové duše a vybavené..
na autopumpu jednak kúpiš redukciu a zas to tam nefúkaš každý deň, ak vôbec niekedy..

btw čo to máš za pumpu? lebo každá malá cyklopumpa sa dá jednoducho prehodiť auto/galusko
14.03.2010 - 22:05:20
00
No neviem, možno sa dá fúkať aj galuskový ventil, ešte som neskúšal. Ja väčšinou fúkam s autopumpou, je to rýchlejšie. Cyklopumpu len pri defektoch.
14.03.2010 - 22:09:43
00
ja ti poviem, prečo je aj pre mňa autoventil fuj...
nedá sa zafixovať na ráfiku maticou - neskutočne to komplikuje nasadzovanie pumpy ak potrebuješ zbaliť dušu, tak zase potrebuješ tri ruky, aby si mal ako držať stlačený ventil
aj obyčajné vypustenie vzduchu napríklad pri výmene plášťa je komplikovanejšie
výhody nevidím žiadne, akurát to fúkanie na čerpačke, ale v poslednej dobe je aj tak problém nájsť funkčný kompresor
skrátka autoventil je fuj...
14.03.2010 - 22:10:23
00
keyboard_arrow_up