Doteraz si nenapisal aky styl a kolko km rocne jazdi, takze je to fakt adresny vyber
biku aj radenie ohladom komponentov.
S tou hydraulikou opatrne - oblozenie pri tej hmotnosti odchadza tak rychlo, ze bude mozno menit platnicky kazdych 400 km a to uz potom ide dost do penazi ak najazdi rocne par tisic km. A ak sa mu prehreje kotuc, tak to vobec nebude brzdit az tak dobre a V-cka mozu mat v tomto dost vyhodu. Ked kotuce, tak minimalne 180 mm na oboch kolesach. A aj namahanie vidlice kotucom nebude male. Kvalitne V-cka a ultra lacne gumicky su cenovo najlacnejsie riesenie (to jazdi ten 110 kg kamos), alebo potom hydraulicke rafikove Magury tiez stoja za zvazenie. Ale ak pojde do V-cok/Magur, tak samozrejme treba rafiky s keramickym povrchom aby ich nemusel menit kvoli prebrzdeniu kazdu sezonu. Cize aj kotuc aj V-cka maju svoje nevyhody. Uz tu bolo napisane asi vsetko, cize rozhodnutie je na nom.
Ja odporucam ocel, pevnu osku na vidlici, DH OS predstavec, DH OS rajdy, DH pedale, Hone kluky, 36 spicovy vyplet a AM rafiky,
naboje na priemysloch (konusy ee), 8 speed retaz + kazeta (retaz aj zuby na 8 speed kazete su sirie s väcsou plochou na rozlozenie tlaku, takze by mali mat dlhsiu zivotnost).