Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ako riešite meranie tlaku v pneumatikach ? iba pomocou pumpy s manometrom, alebo aj daak inak? doterat som to aj ja riesil pomocu pumpy, ale akosi sa mi manometer pokazil a nechce sa mi kvoli tomu kupovat novu pumpu, diks . :wink:
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 18:22:53
00
ja to robim hmatom :) zatlacim rukou na koleso a zistim ci uz staci alebo este prifuknem
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 18:29:22
00
Presne tak 8) old school :D :mrgreen: :wink: alebo, už som aj použil taký prístrojček čo s ním meria tlak v kolesách otec na aute :D ale to som sa len tak zo zvedavosti chcel pozrieť na tlak :D
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 19:01:13
00
Ak mas auto a autoventil je to lahke, zobrat manometer co mas na meranie tlaku v pneumatikach v aute a odmerat, ja som to tiez tak robil :lol: .
Ak mas iny ventil, viem iba o hmate :D
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 19:15:39
01
bohuzial mam galus. ventil chcel by som to dat na max tlak ( pre moje pneu 4 bar) ale podla hmatu si nedovolim povedat kde je ta hranica a nerad by som to prepalil :roll:
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 19:17:52
00
Neexistuje nejaka redukcia z galusky na autoventil ? Viem, ze opacne taka redukcia je.
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 19:31:37
00
Redukcia z galuskoveho ventilku na autoventilok sa da normalne kupit v cyklo obchodoch.
Mam doma 2 :-)

Prílohy:

redukcia velo-moto V-661.jpg
redukcia velo-moto V-661.jpg 4.42 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up-1thumb_down

Zobraziť komentár 10.06.2009 - 19:44:34
00
Takze takto, ta redukcia co dal Raver sa da pouzit len na fukanie kolesa. Merat tlak sa s tym bez upravy neda(mam to doma). Merak na AV(auto ventil) meria tlak tak ze taky "dzindzik" zatlaci na tu "tycinku" v autoventile a tym sa ten ventil otvory a zmera sa tlak. Lenze ak pouzijes tuto redukciu tak "tycinka" s FV(galuskovy ventil) je v tej redukci strasne nizko a "dzindzik" s meraku na nu nedociahne a merak nic nezmera. Riesit sa to da takto. Ja som tam do uz nasrobovanej redukcie na FV narval kusok zapalky(hocijake drievko) cca. 3mm dlhe. Takto to funguje skoro rovnako ako na AV. Tuto metodu som dlhsie praktizoval sam, ale neskor som si zakupil merak na biky Schwalbe. S tym sa daju merat obidva typy ventilov. Dobra vec, odporucam.
PS. Prepacte za pouzivanie vyrazov typu "dzindzik" a "tycinka", inak som to nazvat nevedel. :-D
PS2. Tu je ten merak:

Edit: Nieco podobe sa riesilo aj tu: viewtopic.php?f=2&t=16241

Prílohy:

airmax.jpg
airmax.jpg 8.02 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 10.06.2009 - 20:02:08
00
Peppito: som si neuvedomil, ze ta redukcia je primarne jednosmerna ako si spravne poznamenal :wink:
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 20:17:26
00
Peppito dobre píše, redukcia nepomôže. Rovnaký merák ako je na obrázku používam aj ja, ale značky BBB.
Zobraziť komentár 10.06.2009 - 20:26:43
00
PS. Prepacte za pouzivanie vyrazov typu "dzindzik" a inak som to nazvat nevedel. :-D

Dá sa aj .... bazmek,héblo,pakšament :)
Zobraziť komentár 11.06.2009 - 17:45:12
00
Aj ja, aj ja mám Schvalbe tlačkomer. hehe
Zobraziť komentár 11.06.2009 - 17:46:14
00
Ja nemam ziadny merac no nechapem ako som mohol doteraz zit aj bez neho! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja som hold ta stara skola kde mi staci rucna kontrola ! :lol: :lol:
Zobraziť komentár 11.06.2009 - 20:10:50
00
Ta rucna kontrola je strasne nepresna. Ked som si myslel, ze plast uz davno bude na 4 baroch nameral som 2,2... To meranie rukou dost skresluje. Potom sa plaste omnoho rychlejsie opotrebuvaju ked su podhustene.
Zobraziť komentár 12.06.2009 - 13:36:00
00
ja fukam podla pocitu z jazdy, ked sa mi zdaju v terene tvrde tak ich trochu vypustim aby ma nebolel chrbat :)
Zobraziť komentár 12.06.2009 - 14:51:43
00
keyboard_arrow_up