Čaute nedavno som si kupil bike kenzel shade bx ... urobil som chybu že som ho kupil ale to už je jedno je (bola) na ňom vidlica suntour xct v4 ale po dvoch týždňoch jazdenia sa mi zasekla .. v servise mi povedali že mam kupiť novú vidlu .. že je na tom tak zle že sa to neoplati opravovať ... ale neviem si vybrať .. pls poradte mi chlcel by som niečo do 150 euro :)
26.07.2012 - 11:37:33
00
Ak bol bike novy, trafit vidlou predajcu/servisaka cez krize.
Ak bike nebol novy, tak RS Tora, SR Epicon, alebo nieco z bazaru v normalnom stave.
26.07.2012 - 11:43:43
00
Neoplatí? snád je na to záruka, či? tiež sa mi po 3 týždňoch odporúčal SR Raidon, poslal som ho do P-L Oslany a za 10 dní bola doma vyreklamovaná.. Nové veci si kupujem preto, že musia niečo vydržať. Aj ked to je nejaká treťotriedna vidla, proste reklamuj.
26.07.2012 - 12:28:29
00
Neuznali mi reklamaciu... vraj si za to možem sám ... rozmyšlal som nad http://www.mojekolo.cz/38266-sr-suntour-raidon-x3-air-rl ale ešte niečo pozrem na bazaroch
26.07.2012 - 13:57:14
00
Napíš, kde si nakupoval, nech ostatný túto chybu nerobia
26.07.2012 - 14:16:09
00
http://www.zoznam.sk/firma/2732595/Cyklo-Eva-Eva-Vrzalova-Sala
26.07.2012 - 14:20:52
00
Nerozmyslaj nad novou a chod to este raz reklamovat. Predpokladam, ze 150E je hadam aj polovica toho co si za ten bike dal...
Trvaj na oprave alebo vymene vidlice za novu. Ak sa budu branit,tak:
§ 18 ods. 7 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa

(7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.


Po slovensky povedane: Povedz im ze ked to neopravia alebo nevymenia, das to na odborne posudenie a zo zakona su ti povinni uhradit vsetky naklady s tym spojene (co bude viac ako cena novej vidlice...)
26.07.2012 - 15:40:15
00
Takže dnes som tam bol zase ... bol tam servisak ktorý mi ho predaval a s reklamaciou nebol problem. Ale ďakujem vam za pomoc :)
26.07.2012 - 17:09:43
00
Keď je tu už téma okolo vidlíc chcel by som sa spýtať za lockout systém či sa dá každý vidlica ktorá má lockout systém dať aj na rajdy , aj keď mám jeho zapnutie a vypnutie len na vidle ,,, díky za pomoc
26.07.2012 - 21:39:50
00
Nechcem zakladať novú tému ale dnes som chcel zhodiť vidlicu ale nejde kukal som aj na ivelo.cz tam je písane buchnúť po krku cez drevo kladivom a malo by to isť ale nejde bolo tam aj trochu hrdze to som očistil poraďte prosím. Ďakujem
26.07.2012 - 21:56:53
00
Buchni silnejšie :)
Je tam narezaná kužeľová podložka, po dotiahnutí sa stiahne a celé to potom drží na nej...
26.07.2012 - 22:08:37
00
Keď je tu už téma okolo vidlíc chcel by som sa spýtať za lockout systém či sa dá každý vidlica ktorá má lockout systém dať aj na rajdy , aj keď mám jeho zapnutie a vypnutie len na vidle ,,, díky za pomoc


nie
26.07.2012 - 22:31:30
00
ok dik
27.07.2012 - 09:17:26
00
keyboard_arrow_up