Má to nejaký vplyv? či je to len kvôli "estetike" viem že ma teraz ukameňujete ale tak len sa informatívne pýtam ... po dvoch rokoch si dávam svoj bike do poriadku heh :-D
01.07.2008 - 14:30:36
00
Dezen plasta je tvarovany tak,aby na jednu stanu kladol mensi odpor ako na druhu...Na plasti je vyznaceny ten smer,ktorym je mensi odpor :wink:
01.07.2008 - 14:35:51
00
Ajaj tu sa trepu *****. Na plasti je "nakreslena" mala sipka ktorym sa ma tocit (front alebo rear). Achjaj odpor - to su mudroviny, predovsetkym ide o to aby dobre drzal stopu. Podla tvojej logiky ked robi Schwalbe povedzme RR plaste a dopredu sa dava opacne ako dozadu ako to vysvetlis? Aby v predu daval vacsi "odpor" ako vzadu? omg. Predovsetkym ide o drzanie stopy. Preto predny plast ktory je dolezitejsi pre drzanie smeru ma zvacsa vysptupky nasmerovane v smere jazdy a zadny zasa opacne (kvoli lepsiemu zaberu kedze vacsia vaha je vzadu).
EDIT: ak sa samozrejme bavime o plastoch na mtb
01.07.2008 - 14:39:19
00
takze si ho mam otocit na druhu stranu?
ach a to som sa tak natrapil kym som to dal dokopy :(
01.07.2008 - 14:43:53
00
otoc si ho tak aby mala sipka na plasti (zvacsa byva velmi mala a treba ju hladat) smerovala v smere tocenia kolesa (ked ides dopredu), ak ide o plast ktory sa dava rozdielne byva jednym smerom sipka a pri nej front (tak sa toci vpredu) a duha sipka opacnym smerom a pri nej rear (tak sa zasa nasadzuje na zadne) ak je len jedna tak tym smerom... Ake trapenie? vymenit plast? vec 2 minut
01.07.2008 - 14:46:41
00
vec dvoch minut?
no musim sfukat dusu, potom prvu "polku" dat dole potom druhu .... otocit nafukat.... ach ... ak to stihnem za 30 minut tak budem dobry :-D
01.07.2008 - 14:50:49
00
za 10 minut to musis mat ak si v tom este amater :lol: :lol:
01.07.2008 - 14:55:56
00
njn amater :-D vsak som pol dna doladoval brzdy aj tak su na ***** :-D to ja zas take zlate nervy nemam, mam uz svoj vek :-D (21)
01.07.2008 - 14:58:22
00
no musim sfukat dusu, potom prvu "polku" dat dole potom druhu .... otocit nafukat.... ach ... ak to stihnem za 30 minut tak budem dobry :-D


nehral si ty ako dieta vo filme? Tusim jeden sa volal Pat a druhy Mat :lol:

v takom pripade navstiv najblizsi servis, odhadujem to na 120 sekund s pomocou kompresora :P
01.07.2008 - 15:12:24
00
S kompresorom za 26,5 sekundy pri dobrých poveternostných podmienkach. hehe
01.07.2008 - 15:14:35
00
obavam sa, ze Marcellito nebude mat kevlarovu patku a rafky SLky, pri ktorych nepotrebujes paky a das plast dole aj prstami - ale odhad to nebol zly :P
01.07.2008 - 15:17:21
00
sa smej :-D ale tak klasicke brzdy co boli daaavno boli oukej ... ale tieto "nove" musi mat clovek strasne velku trpezlivost aby to dal do poriadku, lebo ked "zakrutim" tak sa mi posunie ta "gumena sranda co brzdi" a to je tiez problem lebo je tam milon petsto sklonov este aby to nedralo plast atd atd...

ono keby mal aj clovek naradie ako ma byt bola by ina rec samozrejme ;)

a za servis sa mi nechce platit, som chudobny :-D
01.07.2008 - 15:17:36
00
Sucitim s tebou ties som sa nahodou dostal k prezuvaniu dratennych gum a bolo to za 15minut hotove - sumar = vypotene dva litre potu ,dva cigy a zlomena montpaka - ebem ja ich Hutchinson Python :roll:
01.07.2008 - 15:51:38
00
obavam sa, ze Marcellito nebude mat kevlarovu patku a rafky SLky, pri ktorych nepotrebujes paky a das plast dole aj prstami - ale odhad to nebol zly :P

Samozrejme som prihliadal na to, že chlapčisko obúva drát. Veď sa viem vcítiť do pospolitého ludu, nééé. hehe
01.07.2008 - 16:30:20
00
Inak vnesiem aj opacny pohlad ako jorge_sk. Konkretne RR 2008. Plast je smerovo orientovany a na zadne koleso sa obuva v opacnom smere ako na predne, ale kedze mi islo v prvom rade o dobre brzdenie a az v druhom rade o trakciu, tak som ho obul v rovnakom smere ako na predne a absolutna spokojnost. Teraz som ho nedavno nahodil pre porovnanie spravnym smerom (lepsia trakcia, horsie brzdenie) a subjektivne sa mi zda, ze sa trakcia mierne zhorsila. :?

P.S. A ked si jorge_sk das robotu a pozries si konstrukciu dezenu, tak zistis, ze naozaj ma RR 2008 pri obuti spravnym smerom na zadnom kolese väcsi valivy odpor a na prednom mensi. Ale su to minimalne rozdiely, takze to ani nie je citit (mozno este tak na asfalte sa da zbadat minimalny rozdiel, ale na nespevnenom povrchu nie).


Naposledy upravil Jezus dňa 01.07.2008 - 17:08:11, celkovo upravené 3 krát.

01.07.2008 - 17:02:28
00
keyboard_arrow_up