Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Včera som ich bol vyskúšať , cca 25km trasa a prešiel som všetky podklady. Na čistom asfalte to šlo trochu ťažšie ale s tým som počítal (rapkavý zvuk je zaujímavý v meste :D) , na malej vrstve snehu to isté čo asfalt ale neprešmikovalo do kopca tak ako bez nich. Na ľade či už do kopca alebo z kopca krásny záber aj držanie kolesa, nikam mi neuletelo ani pri 40km/h po zľadovatelej ceste na ktorej sa nedalo kráčať. Po snehu to šlo trochu ťažko kedže sa predne koleso zabáralo. tak do 5-10cm alebo na ultačenej zjazdovke to šlo krásne. Inak v hlbšom snehu si trebalo robiť vlastnú stopu aby som dokázal ísť rovno.

Čiže moje zhodnotenie : Fakt sa to oplatí spraviť a kto tvrdí opak tak má zrejme len info z druhej ruky.
Za tie peniaze ten pocit z jazdy v zime stojí a hlavne tie neveriace pohľady ľudí a turistov že sa dakto dokázal vydrbať s bicyklom na kopec ( 1068 m.n.m ) a chce ísť aj dole :D ...

Btw kobercovej pásky som dával 2 vrstvy po celom obvode , aj cez bočné šruby.
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 12:27:07
03
Super poznatky. Uz sa tesim aj ja na test. A aj na tie pohlady turistov :D
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 12:30:00
00
Včera som ich bol vyskúšať , cca 25km trasa a prešiel som všetky podklady. Na čistom asfalte to šlo trochu ťažšie ale s tým som počítal (rapkavý zvuk je zaujímavý v meste :D) , na malej vrstve snehu to isté čo asfalt ale neprešmikovalo do kopca tak ako bez nich. Na ľade či už do kopca alebo z kopca krásny záber aj držanie kolesa, nikam mi neuletelo ani pri 40km/h po zľadovatelej ceste na ktorej sa nedalo kráčať. Po snehu to šlo trochu ťažko kedže sa predne koleso zabáralo. tak do 5-10cm alebo na ultačenej zjazdovke to šlo krásne. Inak v hlbšom snehu si trebalo robiť vlastnú stopu aby som dokázal ísť rovno.

Čiže moje zhodnotenie : Fakt sa to oplatí spraviť a kto tvrdí opak tak má zrejme len info z druhej ruky.
Za tie peniaze ten pocit z jazdy v zime stojí a hlavne tie neveriace pohľady ľudí a turistov že sa dakto dokázal vydrbať s bicyklom na kopec ( 1068 m.n.m ) a chce ísť aj dole :D ...

Btw kobercovej pásky som dával 2 vrstvy po celom obvode , aj cez bočné šruby.
bohate stačí 1 vrstvu kobercovej pásky a na to 1 vsrtvu molitanovej peny ktorá sa na tu pásku prilepí a zároven aj izoluje.. za 3 roky ani 1 defekt
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 16:02:47
00
hosi mam jednu otazku na predvrtanie pouzivate klasicky vrtak alebo uz niekto skusal aj ten speci co sa pouziva do dreva ?
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 16:18:24
00
hosi mam jednu otazku na predvrtanie pouzivate klasicky vrtak alebo uz niekto skusal aj ten speci co sa pouziva do dreva ?
si ma dostal :D, sadni ktomu a začni to robiť nerieš hovadiny :D
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 16:25:18
02
:-D zhanam len info lebo povodny plan pouzit jazdene ralfy som koli malej hrubke zavrhol tak zhanam nejaku inu alternativu a riesim koniny :-D
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 16:34:29
00
kamoši to riešili tak,že kúpili mega plášť za 6eur značky Longus 2.0 do ktorého sa pekne sadli hroty , a trčali pri 9mm srobiku len 0,5mm-1mm na ten jemný ľad.. ale aký model pláštu to neviem...
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 16:41:16
00
tak som bol to bol dnes testnúť
postavil som to na:
KENDA Kinetics 26x2.10 K-877 Front
KENDA Kinetics 26x2.10 K-887 Rear

asfalt to je teda rachot (bzukot) pocestní sa otáčali, že čo to ide :)
zasnežená cesta (ujazdená) väčšia istota oproti klasickému plášťu
poľadovica tenká na ceste, hukot ale drží to super (pre iron.hide)
ľad na ceste som bol veľmi prekvapený čo to dokáže ustáť, drží to stopu, brzdenie aj rozbeh super

záver max spokojnosť som rád že som tomu venoval cca 2 hodiny
trochu poznať odpor (možno aj navýšená hmotnosť kolies) pri šliapaní na pevnom podklade v snehu je to porovnateľné

ako už bolo napísané v návode nezabúdajte na to že bike síce drží, ale vaše topánky skrutky nemajú (to som si zakrepčil pri zosadnutí kvôli foteniu :) ) !!!

Prílohy:

P1090039.JPG
P1090039.JPG 191.37 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1090041.JPG
P1090041.JPG 108.92 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1090020.JPG
P1090020.JPG 198.89 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1090028.JPG
P1090028.JPG 246.82 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1090051.JPG
P1090051.JPG 178.75 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1090052.JPG
P1090052.JPG 100.21 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1090053.JPG
P1090053.JPG 188.16 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 15.12.2013 - 20:33:10
06
povedzte, ako funguju taketo plaste s hrotmi na asfalte na ktorom je namraza? teda nie hruba vrstva ladu, ale tenucka vrstva od mrznuceho mrholenia.
lebo casto prave na takom byvaju blbe pady, ked to clovek vobec necaka


?
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 21:45:47
00
Však písal priamo tebe:
poľadovica tenká na ceste, hukot ale drží to super (pre iron.hide)
ľad na ceste som bol veľmi prekvapený čo to dokáže ustáť, drží to stopu, brzdenie aj rozbeh super
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 21:50:04
00
ok sorry som si nevsimol.
ale to jako fakt? to drzi aj na polmilimetrovej vrstve ladu? tak potom sa to oplati urobit
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 21:53:02
00
tak tak na tretej fotke bol ten ľad úplne tenučký
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 22:42:34
00
:D
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 23:03:48
00
jedna z testovačky z minulého roka, bez hrotov už sa mi von v zime ani nechce :P
perfekt to drží :muscle:
a pohľady od skialpinistov na Kriváni ktorí práve štartovali pretek z ch p Chlebom keď sme si to už my rúbali dole - tiež stáli za to :lol:

Prílohy:

spike test.jpg
spike test.jpg 38 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

zima_krivan.jpg
zima_krivan.jpg 64.13 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 15.12.2013 - 23:27:12
07
to je pri ontarku?
Zobraziť komentár 15.12.2013 - 23:34:56
00
keyboard_arrow_up