Ta ostatna "bolest" s tym spojena, ktoru mozno ma na mysli adam.plesnik, je na tom skor zaujimava.

Jo, "bolestou" som myslel, ze strmsie veci treba vydupat v pomalej kadencii ;)
22.08.2014 - 13:23:29
00

Heh, o tomto viem, ale nic neriesi. Namiesto 2 bowdenov mas 4 a cena je fakt trochu mimo :) Ked si vezmem ako funguju hydraulicke brzdy a za kolko sa tato hydraulika predava, nevidim ziaden dovod na viac ako 2 bowdeny a cenu navysenu o povedzme 50e za kazdy kus. Rozne uletene riesenia kadecoho ma nijak neoslovuju :)
22.08.2014 - 13:30:51
00
Aky prevod pouzivas, ked po asfaltke ficis 45km/h ? :o ...

tolko na asfaltke tusim ani nedosahujem, ani nevyhladavam. A prislapavanie z kopca u mna zavana urazom. Som cisty rekreant. Jasne, ze moj pohlad nema platit univerzalne. "Asfaltujem" iba kratke vzdialenosti, naopak, niekto iny nema na vyber, ak byva daleko od lesa/kopcov, alebo ho to skratka bavi. Podobne s tymi Alpami.

No mna zas irituje, ze na taku primitivnu ch*jovinu ako je 1x9/10/11 origos sada s prijemnym rozsahom kazety, cize v podstate technologicky regres, je treba cakat asi do roku 2025, kym to soudruzi zdokonalia, zmarketuju a posunu do nizsich tried za normal cenu.


Naposledy upravil nimm_zwei dňa 22.08.2014 - 15:50:31, celkovo upravené 1 krát.

22.08.2014 - 14:09:37
01
no ja to s troj pilou robim niekedy naopak vzadu dam na kazete 11-36 "stredny" a ked treba prehodim len vpredu mala -stredna,stredna-velka.... :) to je taky zaklad "pripraveny na vsetko" -ked treba da sa rychlo doladit -odstupnovat ;)
22.08.2014 - 15:25:38
00
...., kym to soudruzi zdokonalia, zmarketuju a posunu do nizsich tried za normal cenu.

asi usudili ze bezna cyklisticka populacia nie je vhodny kandidat pre 1x10 :lol:
22.08.2014 - 15:37:22
00
Mne je obcas malo na prisliapnutie dole kopcom aj 39*11 a to nemam pocit, ze by som zrovna riskoval vtedy. Ale ano, take useky tvoria tak 2% celkovych km.
22.08.2014 - 15:41:39
01
Napr ja som teraz menil na 27,5 kolesach menil 40 pilu za 42. Napriklad aby som sa nesmochtal po ceste z bieleho kriza na partizansku luku, ked uz idem domov z lesa. Zjazd je to cely cas. To by som rad vedel, ako po 50-70 najazdenych kilakoch to niekto dava 40kmh na 36 zuboch.
Povedal by som ze v MK dlhe rychle sotoliny a asfaltky tvoria cosi viac ako 2% tras.
26.08.2014 - 15:17:03
01
A napadlo Ti, ze volnobeh sluzi aj na to, aby si nemusel dole kopcom cely cas slapat? ;)
26.08.2014 - 16:31:49
00
to niekto chodí z BK na partizánsku dolu po asfalte? a proč probúh? načo sú single povedla?
26.08.2014 - 17:26:49
04
Ja uz nemam tolko casu na jazdenie. Ked si pojazdim v lese, tak sa potrebujem dostat rychlo domov. Tak preto.

Ked mam cas, tak sa potmolim po cerovke a spol ale su dni, ked sa to neda ;( . A vtedy sa musim dostat domov co najskor a tak idem aj po ceste. No a tam okolo vydrice svina volnobezka nejako netaha.

Tak preto u mna 3x10.
26.08.2014 - 23:13:14
00
vychytávka od KCNC

Prílohy:

xtr_x10.jpg
xtr_x10.jpg 180.24 KiB thumb_up0thumb_down

27.08.2014 - 10:10:22
00
silva, bezna cyklisticka populacia dnes uz na bajkoch "za tisicku" automaticky dostava dve placky namiesto troch, a nikto sa jej nic nepyta. Z hladiska praktickeho a najcastejsieho vyuzitia je to hravo obhajitelne, plus jednoduchost pritahuje. Lenze tento "trickle down" otravne dlho trva.


Naposledy upravil nimm_zwei dňa 24.10.2014 - 20:02:15, celkovo upravené 1 krát.

27.08.2014 - 11:54:16
01
Napr ja som teraz menil na 27,5 kolesach menil 40 pilu za 42. Napriklad aby som sa nesmochtal po ceste z bieleho kriza na partizansku luku, ked uz idem domov z lesa. Zjazd je to cely cas. To by som rad vedel, ako po 50-70 najazdenych kilakoch to niekto dava 40kmh na 36 zuboch.
Povedal by som ze v MK dlhe rychle sotoliny a asfaltky tvoria cosi viac ako 2% tras.

V podstate ti za mna odpovedal lapaloma. Rovnako nemam cas na rozdavanie, ale ak uz idem do lesa, tak jazdim po lese aj za cenu, ze sa nedostanem daleko a asfaltkam sa vyhybam. Toho mam dost na cestaku. Ale ano, ak by som mal jazdit po MK po asfaltkach, tak je to na trojpilu aj u mna.
27.08.2014 - 13:12:45
00
silva, bezna cyklisticka populacia dnes uz na bajkoch za "za tisicku" automaticky dostava dve placky namiesto troch, a nikto sa jej nic nepyta. Z hladiska praktickeho a najcastejsieho vyuzitia je to hravo obhajitelne, plus jednoduchost pritahuje. Lenze tento "trickle down" otravne dlho trva.

ja nemam nic proti dvojplacke, a vsimla som si ze uz je na bikoch :lol:
ja tvrdim ze jednoplacka je nie pre siroku masu, lebo jednoducho nema na to nohy ;)
27.08.2014 - 14:58:25
02
Napr ja som teraz menil na 27,5 kolesach menil 40 pilu za 42. Napriklad aby som sa nesmochtal po ceste z bieleho kriza na partizansku luku, ked uz idem domov z lesa. Zjazd je to cely cas. To by som rad vedel, ako po 50-70 najazdenych kilakoch to niekto dava 40kmh na 36 zuboch.
Povedal by som ze v MK dlhe rychle sotoliny a asfaltky tvoria cosi viac ako 2% tras.

26" kolesá, tenké plášte (Maxxis Maxxlite 285), 1-prevodník 40 z., kazeta 11-34. Na asfaltke na/z BK najmenší pastorok neradím. A aj pri súčasnej nijakej kondičke je priemerná rýchlosť hore+dole s prehľadom cez 27 km/h. Je to len o frekvencii pedálovania. Daná kombinácia pokryje všetky bežné rýchlosti. Na výjazde s cestnými cyklistami už nie, rozumné dlhodobé tempo je tak do 34 km/h.

PS: To len aby som mal príspevok po dlhej dobe. :-D
27.08.2014 - 15:12:16
00
keyboard_arrow_up