no mas naprt fotku ..ale vyzera ze tu, na otocnom ventile...
Áno, tá matica je presne tam ... nie je to klasická šesťhranná hlavička, ale len taká štvorhranná so zaoblenými hranami ... asi je na to špeciálny kľúč.
V akom servise si to bol, keď tam nevedia, že pri odskrutkovaní hadičny
pumpy žiadny tlak neunikne ???? A ako to že ti
tlmič nafúkali na 280 PSi keď sám si písal že je na ňom napísané že Max. 275 Psi ..? neviem neviem ..taký servis ... aj u nás je taký podobný .. radšej tam s vidlou a tlmičom už nechodím. Ale na centrovanie kolies je dobrý
Samozrejme že môže byť nejaká vada v tlmiči, no ak bol zakúpený s rámom, tak už výrobca určite "naladil" bike tak, aby tlmič nebol fúkaný na maximum a aby mal správny SAG ... ak nie, je v tlmiči nejaký problém ... aký to je bike?
V každom prípade 75 kg chlap, nemôže fúkať tlmič na maximum jeho povoleného tlaku aby dosiahol požadovaný SAG 20%-30% ... to je blbosť a tlmič choď reklamovať. Ako by sa na tom vozil človek vážiaci o 10 kg viac ????? Ten tlmič jednoznačne nie je v poriadku ..alebo
skús použiť inú pumpu ... je možné že im tá pumpa ukazuje zle ... stalo sa to aj mne. S kamarátovou
pumpou musím fúkať tlmič aj vidlicu o cca. 20 PSi viac ako s mojou pumpou aby som dosiahol rovnaký tlak.
Takže postupoval by som asi tak ...
1. - požičať inú pumpu - premerať tlak a uvidíš na aký tlak fúkaš. Možno pre porovnanie zohnať aj dve pumpy .. myslím že v okolí sa niekto určite nájde kto ti pomôže.
2. - kontrolovať či sa nemení tlak v tlmiči počas vozenia a aj po nejakom čase čo bike stojí.
Ak tlak klesá je problém v tlmiči a treba ho reklamovať ... nenechaj sa oblbnúť v servise že to tak má byť ...nemá! Tlak ti môže klesnúť o skutočne malú hodnotu po dlhšom čase ... 2 - 3 týždne ale nie každý deň ...