Dobry den,
všetky záručné servisné zásahy sa vykonávajú v predajni, kde bol bicykel zakúpený. U iných predajcov Vám bude účtovaný poplatok za opravu.
S pozdravom
TRAX Pezinok


takze nemam co stratit, komplet som ju rozobral,
jediny problem ako laik vidim stiahnute tesnenie na olejovej strane
(aj ked som ju mohol stiahnut ked som ju daval von)
nic dalsie zle som nenasiel
pridu oleje, zmontujeme, uvidime

Prílohy:

recon_1.png
recon_1.png 966.16 KiB thumb_up0thumb_down

recon_2.png
recon_2.png 519.82 KiB thumb_up0thumb_down

23.10.2012 - 11:49:04
00
to tesnenie stiahnute bz ti robilo nefunkcnost locku...
vymen O=,ktory je na hornej casi tycky olejovej, je v takej drazke
23.10.2012 - 13:28:23
00
horna cast olejovej tycky...myslis totok?
tam je len tenky plastovy kruzok, otvoreny
gumene tesnenia su len na tej oranzovej patrone, velke dolu, a tenke uplne hore
to je vsetko

Prílohy:

DSC_0204.jpg
DSC_0204.jpg 59.3 KiB thumb_up0thumb_down

23.10.2012 - 13:43:48
00
To pplastove tesnenie v drazke , to bolo tak nakrivo vyhodene ?
23.10.2012 - 14:32:55
00
ten plastik, nenazival by som ho ani tesnenim, aku funkciu tam ma netusim
ale ked si to porovnam s nahradnym dielom (na iny recon, ale princip bude rovnaky)
http://www.cswestbikes.com/servlet/the-10649/Rock-Shox-Rebound-damper,/Detail
aj tam je to takto navolno

ci myslis plastove tesnenie na oranzovej patrone? tak takto som to vytiahol von

ako vlastne na tej patrone fungule lock? nie je s nicim spojena, je to nieco s tlakom v tej nohe?
23.10.2012 - 14:53:36
00
to tesnenie nie je na tej tycke z olejovej nohy ale na konci pravej vnutornej nohy, z dola je segerka a treba to rozobrat, tam najdes to tesnenie.
23.10.2012 - 15:04:26
00
jaj blik pravdu mas....veru na tom plastovom co je na spodu vnutornej nohy,v otvore pre tycku je kruzok
23.10.2012 - 15:06:53
00
Tiez som ho na svojej SiDe hladal, mal som podozrenie na rovnaky problem, no ukazalo sa to byt v poriadku. V lavej nohe bolo menej oleja, v pravej presne tolko co malo byt :)
23.10.2012 - 15:19:54
00
Dobré je pozrieť aj do servisného manuálu.

http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/Vhmhg1pOQq6k8M_LrLgP_0quBKO-IGltOqPP0mgyBI4/mtime:1301948344/sites/default/files/techdocs/2011-recon-silver-technical-manual.pdf

http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/8P-0tVkORbkGInkolAIhdpFLdojC5xQJaZJYYlfyeX8/mtime:1343165396/sites/default/files/techdocs/gen.0000000004207_rev_a_2013_sektor_recon_xc32_solo_air_service_manual.pdf
23.10.2012 - 15:31:02
00
to tesnenie nie je na tej tycke z olejovej nohy ale na konci pravej vnutornej nohy, z dola je segerka a treba to rozobrat, tam najdes to tesnenie.

ziadna segerka
(vsetko sa rozobera/vklada cez vrch)

Prílohy:

DSC_0207.jpg
DSC_0207.jpg 35.69 KiB thumb_up0thumb_down

23.10.2012 - 17:48:46
00
kukam ze na tych novych RS to nejak lisuju... nejde to odkrutit?v diere je ten tesniaci kruzok? ked zle tesni olej z vnutornej nohohy pretecie do vonkajsej a preto sa vidlica nemoze zasunut ked je spodok vyplneny olejom
23.10.2012 - 18:13:44
00
je tam nieco vidno :) treba to poriadne pozriet ci tam nieco je, ak hej vybrat von a vymenit

Prílohy:

DSC_0207-1.jpg
DSC_0207-1.jpg 94.05 KiB thumb_up0thumb_down

23.10.2012 - 18:17:28
00
To tesnenie ktoré by mohlo byť zlé sa nachádza vo vnútri čiernej zátky .. trochu som ten obrázok zosvetlil aby to bolo vidno ...

Prílohy:

DSC_0207.jpg
DSC_0207.jpg 100.6 KiB thumb_up0thumb_down

23.10.2012 - 18:21:49
00
Palo ma predbehol ... ale áno, toto tesnenie ak prestane tesniť, prepúšťa olej z tlmenia a zamykania do spodnej časti vonkajšej nohy kde je málo miesta a stačí 15 - 20ml a vidlica sa doslova zablokuje tak že sa nedá stlačiť.
Takže treba ho vybrať a vymeniť za nové. V starších modeloch sa používali o-krúžky 10x3mm a dali sa bežne kúpiť v predajniach s ložiskami a tesneniami .. autodiely a podobne, no v modeloch od roku 2010-11 začal RS meniť systémy a je možné že pozmenil aj niektoré tesnenia.
Vyber ho, tak aby si nepoškodil ten čierny uzáver nohy, zmeraj priemer piestu ktorý sa do diery vsúva a hrúbku gumy z ktorej je o-krúžok vyrobený .. a skús zohnať rovnaký. Dať ho dnu bude trochu piplačka, lebo ho nesmieš prepichnúť ani poškriabať, tak riadne namastiť a niečím tvrdým ale tupým .. PVC natlačiť späť. Držím palce.
Mimochodom, tu na strane 17 obrázok č.5 je to zobrazené:
http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/Vhmhg1pOQq6k8M_LrLgP_0quBKO-IGltOqPP0mgyBI4/mtime:1301948344/sites/default/files/techdocs/2011-recon-silver-technical-manual.pdf
23.10.2012 - 18:30:04
00
Na jar som to menil v tore, bolo tam tesnenie myslím 12x3mm treba premerať. Treba vymeniť, mne sa opotrebovalo už po 2 rokoch v čistom oleji a viditeľne prepúšťalo olej. Naspäť bolo problém ho tam natlačiť, ale nič nemožné :)
23.10.2012 - 18:38:33
00
keyboard_arrow_up