dobrý deň chcel by som sa opýtať aký je rozdiel v kvalite kotúča s takouto konštrukciou http://www.cyklosvec.cz/zbozi/brzdy/desticky-a-kotouce-O301/kotouc-brzdovy-shimano-smrt86-6-der-160mm-Z436417.html a kotúčom takým normálny ktorý je akoby jednoliaty?
14.03.2012 - 18:43:17
00
rozdiel by mal byť v tom že XT kotúč má Ice Technology pre lepší odvod tepla
14.03.2012 - 18:49:00
00
Podľa mňa on myslel aký je rozdiel medzi takýmto kotúčom "jednoliatym" (to je len ilustračný obrázok) http://www.cyklosvec.cz/zbozi/brzdy/desticky-a-kotouce-O301/kotouc-brzd-promax-160mm-Z271191.html a týmto "nie jednoliatym" http://www.cyklosvec.cz/zbozi/brzdy/desticky-a-kotouce-O301/kotouc-brzdovy-shimano-smrt86-6-der-160mm-Z436417.html Či???

blá blá blá

14.03.2012 - 20:15:14
00
Ale ved mu to napisal, a je to aj priamo v popise tovaru. Ta "konstrukcia" je hlinikove jadro, ktore odvadza teplo. A nazov to ma Ice Technology.

"We ride even if the sun shines"

14.03.2012 - 23:30:08
00
áno ale tak som sa chcel opýtať či tie Icetech nie sú...ja neviem...či sa tomu dá tak veriť keď to nieje z jedného kusa?
15.03.2012 - 12:32:17
00
Ice tech je špecifické pre Shimano na najnovších modeloch, staršie to nemajú. Dvojdielne kotúče sú bezproblémové, vyrábajú to dnes už skoro všetci, ja osobne som štandartný kotúč nikdy nemal, či CL alebo 6 dier. Takže ano, vydrží to a môžeš tomu veriť.
15.03.2012 - 14:09:19
00
dvojdielna konštrukcia ma okrem nižšej hmotnosti(nie je podmienkou) výhodu v lepšom odvádzaní tepla a v menšej deformácii kotúča vplyvom tepla...nevýhodou je spravidla vyššia cena

AM.EN CMA

Vozím sidewinderovu dušu

15.03.2012 - 15:35:30
00
len sa spytam pri opotrebeni kotuca sa vymiena len ocelova cast a hlinikova ostava na kolese? ci cele sa meni?

iii ıɯɐɥou ǝɹoɥ ǝɾ ʇoʍız ɾoɯ ʎlǝɔ ǝz ʇıɔod ɯɐɯ ®

15.03.2012 - 15:44:24
00
je to nitované takže treba meniť celý kotúč

žiadna tajná prísada neexistuje

15.03.2012 - 15:53:17
00
keyboard_arrow_up