Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ano, koniec zdvihu je pritvrdeny, ale v mensej miere ako som bol zvyknuty u mojich vzduchoviek (Epicon, RVL vo vzduchovych verziach u-turn a DPA).
Zobraziť komentár 19.03.2014 - 19:34:44
00
mme sa zda dost tvrdy,posledne 3-4cm sa velmi tazko prerazaju. neviem to ale porovnat s nicim tvrdsim,spominal som,ze pred tym som mal dvojkomorovy bazmek vyvinuty trekom,co preletel zdvihom jedna radost
Zobraziť komentár 19.03.2014 - 22:33:13
00
ake mate dlhodobejsie skusenosti s rs pike? viete vyuzivat cely zdvih? ja mam 70kg aj s topankami, ale bez vybavy, nafukanu ju mam 65psi, a vacsinou z nej dostanem tak 12cm... treba sa pohrat s tlakmi, alebo moze byt problem v tlmeni? doraz sa mi podaril tak 2x, aj to s tym, ze som naschval napalil so zatazenym prednym kolesom do nieco..
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 09:55:29
00
Pohraj sa s tlakmi, pripadne prever, ci nemas vo vidlici nainstalovany token na zvysenie progresivity.
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 10:29:48
00
Uprimne, ak ocakavas doraz u vidlice ako je Pike pri akomkolvek inom "manevri" ako nejakom vacsom skoku/drope tak ides na to nespravne.

//edit: a aby som to rozviedol. Najvacsou devizou vidlic ako je Pike ci Deville je prave fakt, ze pouzivaju najmensie mozne mnozstvo zdvihu ake je potrebne na odfiltrovanie prekazky. Vdaka tomu jazdia krasne vysoko blizko nastaveneho SAGu, Bike si tak drzi geometriu, dobre sa ovlada a vzdy mas rezervu na pripadny nadchadzajuci velky naraz/skok.
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 10:48:17
04
raz sa mi podaril skoro doraz,ked som doskocil pred dopad,pekne do protisvahu:)ale akoze nemam nejaky zasadny problem s chodom,ale niekedy ma prekvapi ako malo zdvihu pouzije pri rychlom rozbitom zjazde aj s nejakymi kamenmi,ale trakcia predneho kolesa je vyborna.
ale teraz ina vec. bol som sa s nou trochu pohrat,zobral som si pumpu,ze idem skusat tlaky a vsimol som si jednu vec. ked sa do nej oprem niekedy nechce ist ani do sagu.ako keby bola zaseknuta a aj ked sa do nej plynulo navazam nezatlaci sa. potrebuje mensi impulz. alebo aj pri pomalej jazde,ciastocne sa zatlaci a ked prenasam vahu postupne do ruk,nic sa nedeje,stoji na mieste.az ked pride nejaka mala nerovnost,alebo zaberem pedalmi,potom sa pohne.
je to normalne,ci bude niekde chyba? ta vidlica ma max 2 mesiace.

a nemyslim si,ze je tam token,podla mna ho tam od vyroby nedavaju a hlavne sa mi nechce to otvarat:)
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 19:03:43
00
Možno sa ešte zabehne, ale asi každá vzduchová vidla má citeľnú hranku odtrhu.
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 20:28:50
01
nasiel som niekde na youtube vo videu o nastaveni sagu,ze ten jav sa vola stiction=static friction, moju recu staticke trenie,adhezia ktora vznika medzi dvoma plochami,ked sa vzajomne nepohybuju,konci v momente,ked jedna z nich dostane dostatocnu silu na prekonanie tohto trenia.
este jedna vec. ide z tej vdice zvuk pri tlmeni,nieco medzi odfuknutim a zblkotom,neviem najst na to spravne slovo.ma to tak byt?
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 21:15:35
00
riešiš niečo čo je bežne u večšine vidlic. radsej jazdi a nerieš blbosti... každa vidlica vydáva nejaký zvuk, predsa sa prelieva olej cez labirint tlmenia ....
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 21:30:50
00
mam to v povahe:) ale hadam nikomu neublizi,ked sa obcas spytam mozno zbytocnu otazku...
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 21:42:04
00
Mas solo alebo dual position?
Zobraziť komentár 13.05.2014 - 21:48:15
00
solo
Zobraziť komentár 14.05.2014 - 08:18:40
00
Ja som si dnes, teda vcera, vsimol, ze sag pri nezatazenej vidlici mam mensi ako 0%. Cize ten sag meter je cely vidiet, plus este pod nim asi pol centimetra naviac. Zaroven vidlica netlmi uplne vysunutie ale jemnucko kopne (zo zatazenia do nezatazenia). Vsimol som si to len dnes. Predpokladam ze mi naspodku nohy so vzduchovou komorou chyba bud olej alebo vzduch (ktory sa tam dostane pri skladani). Moze to byt nieco ine ? Neriesil to uz niekto ?
Vidlica je pike solo air rct3
Zobraziť komentár 08.06.2014 - 01:03:39
00
Ok, rozobral som a zistil v com bola pravdepodobne chyba. Medzi SA Piston a SA Seal Head pravdepodobne nebolo dostatocne vela vzduchu, takze pri skladani treba najskor vlozit SA Piston a az s urcitou medzerou SA seal Head (i v manualy sa spomina) - tu medzeru treba trafit asi presne, pretoze ja mam teraz po zdvihnuti kolesa sag nieco pod 5%, doraz je ale uz utlmeny. Co ma prekvapilo je, ze v lavej nohe by malo byt asi 15ml tlmiaceho oleja, ja som tam v relativne novej vidlici nemal nic, a tak som tam namiesto 0w30 dal docasne 5ml 5wt.
http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/1BZwvaUG30Jaoh1IoAE-8y2cU4Zz8lTZK999MxK7NX8/mtime:1397580341/sites/default/files/techdocs/gen_0000000004461_rev_a_2014_pike_service_manual_1.pdf
Zobraziť komentár 08.06.2014 - 14:19:19
00
Pike RC ma isto tlmic charger damper? Proti RCT3 bude velky rozdiel v chode vidlice? Ak neratame moznost zmenu rezimu - 3 polohy
Zobraziť komentár 27.08.2014 - 00:56:37
00
keyboard_arrow_up