zdravicko chcem si kupit novu vidlu a nevem sa rozhodnut medzi tymito dvoma... Recon je 120mm ale je to solo air a tu SID-u mam ojazdenu v paradnom stave za 230€ a to je ale dual air ale ma iba 100mm...Kto mate skusenosti prosim poradte
DIK
07.09.2011 - 18:44:07
00
Ja mám Recon solo air a aj SID-u Team Dual Air, závisí na aký štýl by si ju bral, pokiaľ na XC a pretekanie, tak skor SID-u, ale pokiaľ na free jazdenie, tak asi skor Recon, netreba ho tak presne nastavovať (nevýhoda dual air-u) a zdá sa mi, že je citlivejší.

m 22y / Slovakia / Bratislava / WebApplication developer TV Markíza / Vyvojar DNT Technologies / S-Works Tarmac SL3 / Focus ST

07.09.2011 - 22:03:43
00
neber ani jednu zober rebu a si vyhral...
07.09.2011 - 23:44:56
00
Len DECKO sa rohoduje medzo Dual Air a Solo Air, a Sidu má za super cenu, tak načo kupovať Rebu???

m 22y / Slovakia / Bratislava / WebApplication developer TV Markíza / Vyvojar DNT Technologies / S-Works Tarmac SL3 / Focus ST

08.09.2011 - 12:24:17
00
urcite by som siel do dual air. vecsia moznost nastavenia podla stylu jazdy.. solo air to ma napevno urcene pruzinkou... a sida je vyrazne lahsia nez recon... zase recon ma o nieco pevnejsiu konstukciu do narocnejsieho terenu
sida:+hmotnost,dual air
- len 100mm
recon>+120mm,pevnejsi
- nemoznost nastavenia citlivosti,vysia hmotnost
a este otazka k tlmeniu ..na oboch je moution control? a co lock out?


Naposledy upravil zihadlo 5 dňa 08.09.2011 - 12:46:40, celkovo upravené 1 krát.

08.09.2011 - 12:42:07
00
Ale RECON má tiež 2 komory, ale rovnaký tlak v hornej aj spodnej, a opakujem, zdá sa mi, že Recon má lepší chod, možno je to ale aj tým, že teraz mi nejak SID-a sfúkla, je makšia, ale chod má horší ako pred nastavením v apríly.

m 22y / Slovakia / Bratislava / WebApplication developer TV Markíza / Vyvojar DNT Technologies / S-Works Tarmac SL3 / Focus ST

08.09.2011 - 12:44:59
00
pozri na piest ci je tam olej.....kazda vzduchovka trochu sfukne pri narocnejsom jazdeni..
08.09.2011 - 12:48:45
00
Nechcem ju rozoberať, ani sa babrať, po sezóne ide do Tuning-Testu, ale mal som R7 a v tej olej v zduchovom pieste vydržal tak týždeň, pamatám si, ako som to dolieval.

m 22y / Slovakia / Bratislava / WebApplication developer TV Markíza / Vyvojar DNT Technologies / S-Works Tarmac SL3 / Focus ST

08.09.2011 - 12:52:35
00
do TT? a naco? citlivost je viac nez dobra, ked to spravne nafukas... pravidelny servis a nieje co riesit par rokov
08.09.2011 - 13:01:20
00
Čo znamená pravidelný servis? Potom ti poviem, či to robím....

m 22y / Slovakia / Bratislava / WebApplication developer TV Markíza / Vyvojar DNT Technologies / S-Works Tarmac SL3 / Focus ST

08.09.2011 - 13:04:38
00
ocista vnutornych noh,demontaz spodnych noh, ocista gufier a mazacich kruzkov, novy mazaci olej, spravne nafukanie,obcasne doliatie oleja na piest
08.09.2011 - 13:08:55
00
Z toho všetkého robím iba mazanie vonkajších noh, rozoberať vidlicu sa bojím, preto som sa rozhodol pre TT, iank na R7-čke som mal čierny tlmiaci olej už po jednej sezóne a niekto mi písal, že tlmiaci olej stačí meniť raz za cca 4 roky.

m 22y / Slovakia / Bratislava / WebApplication developer TV Markíza / Vyvojar DNT Technologies / S-Works Tarmac SL3 / Focus ST

08.09.2011 - 13:14:32
00
tlmiaci menim po kazdej sezone v zime.... mazaci tak 3-4x do roka podla objemu km a mnozstva blata na vyjazdoch a maratonoch
08.09.2011 - 13:31:51
00
No hej, ale keď meníš mazaci olej, tak musíš rozobrať vidlicu, týmpádom musíš aj vybrať tlmiaci olej a potom ho tam nazad dať, ja by som rovno dával nový.

m 22y / Slovakia / Bratislava / WebApplication developer TV Markíza / Vyvojar DNT Technologies / S-Works Tarmac SL3 / Focus ST

08.09.2011 - 13:33:57
00
ee spodne nohy das dole a vylejes mazaci ,tlmiaci olej zostava stale uzavrety v pravej vnutornej nohe.. stym nemusis nic robit...
08.09.2011 - 13:37:15
00
keyboard_arrow_up