A v čem je to tak velký problém? Když je to tak jednoduché vyřešit a nic speciálního (ani nářadí, ani materiál) k tomu netřeba.
A čím si ho nahradil a proč myslíš, že nemůžeš mít u jiné
vidlice problémy horšího rázu? Tím narážím třeba na RS vidlice. Už na dvou 14 denních akcí v partě někdo řešil, že během té bikové akce odešlo těsnění. To je narozdíl od toho zavzdušnění problém mnohem horší a v obou případech kvůli tomu nějaký den měli bez kola (jednou dva dny, jednou dokonce tři, stalo se to v půlce akce v sobotu a ještě celé pondělí se zabilo odstraňováním problém a objíždění autem a shánění těsnění a servisu). Ale rozhodně na základě těchto dvou zkušeností nezavrhnu RS, že už nikdy a klidně máme doma jednu Rebu (má manželka na kole u-turn race upravenou) a druhou na cestě (Team u-turn a na úpravu taky půjde).
A třetí Rebu jsem tu měl na HT, které jsem nedávno prodal a ta zrovna taky měla vadné těsnění, naštěstí k tomu nedošlo na žádné bikové delší akci a mám více kol, takže mi to nijak netrápilo.
U Talasu jsem také řešil nějaký ten problém (snižování zdvihu) a i když to bylo jen o seřízení Talas systému, tak jsem si to taky neudělal, do té hodinářské práce vracení Talas systému jsem se pouštět nechtěl (stačilo mi to několikrát vidět, jak to jde blbě).