Hmm no rozpočet. Nie je pevne stanovený, ale pre mňa je dať 200€ za epicon z TT + pumpa už dosť veľa. Chcem do toho dať +/- 130€ + 20€ na pumpičku. A ešte raz otázka oplatí sa mi priplatiť 65€ za Epicon z TT oproti normálnemu?
07.03.2010 - 10:55:17
00
Tymto si mal zacat !!!
Za 130., € mozes kupit nieco z bazaru, pretoze za tie € nekupis ani Toru ani Epicon z TT. Ak chces novu tak Epicon, ale s vedomim ze nevyladeny Epicon je len priemernou vidlou. Odporucam dosetrit a vyriesit to tak aby si mal funkcnu vidlu. Inac je to len polovicne riesenie.
07.03.2010 - 11:05:35
00
to som chcel počuť! Tak došetrím a kúpim Epicon z TT...
07.03.2010 - 11:18:46
00
Rozumne riesenie :y:
07.03.2010 - 11:19:51
00
Tora je zvnutra smejd silneho kalibru. Mal som a vnutri to je cinska hracka. Kazil sa mi odskokovy tlmic. Chod celkom v pohode, ale urcite ho aj netuneny epik. predbehne a bude lahsi a lacnejsi. Medzi TT a netunenym uz nieje taky velky rozdiel. :!:
07.03.2010 - 13:09:53
00
:o takže ešte raz: oplatí sa príplatok 65€ za vytunenie Epicona alebo nie? :whew:
07.03.2010 - 14:08:04
00
zober si to z tohoto uhlu.. teraz kupis netuneny budes celkom rad (zevraj chod je celkom dobry) a tri mesiace si budes buchat hlavu ze si mohol radsej pockat alebo ist na brigadu a doplatit si. moja babka hovorieva "nie som taka bohata aby som si kupovala lacne veci" a je to pravda.
07.03.2010 - 14:35:08
00
áno to je pravda...tak keď došetrím tak sa Vám tu pochválim s fotkami :handshake:

Ináč keď budem meniť vidlu tak mi stačí naraziť nového ježka a zrezať krk? Pozeral som niečo tu: http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/domaci-servis-kol/vymena-vidlice-ahead/ ale je tam iné hlavové. To budem musieť aj hlavko narážať?
07.03.2010 - 14:43:43
00
Genyus: Len pekne došetri. Ja som tiež pekne pol roka šporil a zatiaľ jazdil na shitnej RS Dart 2. Akonáhle som vymenil na Epicon tak to bola jedna malina, krása jazdiť. To už je v Česko-slovensku kultová záležitosť za pomerne lacný peniaz....
07.03.2010 - 14:52:57
00
Rozdíl upravená x neupravená je obrovský. Nejde tu jen o citlivost, kde upravená má odtrh kolem 5kg a neupravená bude 10kg+. Ale také o samotné mazání vazelínou a tuhnutí při nižších teplotách, o nevhodnou negativku na váhu jezdce, vůle v pouzdrech (bývá často, vazelína je maskuje, při úpravě jsou vymezeny).
07.03.2010 - 16:00:43
00
No ja som tuna na fore videl uz zopar prispevkom ohladne tuneneho Epicona, kde sa stazovali, ze kazdych 2 tisic km treba odvzdusnovat tlmiacu partonu alebo co .. ci je to inak ? :tmi:
07.03.2010 - 16:08:09
00
Je to pravda, ale ten interval závisí od terénu. Ja som min. sezónu najazdil max. 2000km a odvdušňoval som Epicon asi 3 razy. Treba ale povedať, že je to práca na max 5min a treba k tomu jediný imbus, takže v pohode aj na dlhom výjazde ked zistím, že sa zhoršil stav.
07.03.2010 - 16:16:37
00
Může k tomu dojít, ale určitě nemusí to být tak často. Vím o více upravench Epiconech, které mají 5000km+ a žádné odvzdušnění se nekonalo.
Těch 2000km a 3x odvzdušněno, takový extrém jsem ještě u nikoho neviděl.
Tohle nevidím ale jako moc závažný problém, to si snad každý bez problémů pořeší sám, je to jednoduché a rychlé.
07.03.2010 - 16:20:32
00
v tom pripade sa radim medzi extremistov :) a problem to je podla mna dost velky
nastastie mi o mesiac a nieco pride normalna vidla a suntour no more... aj napriek tomu, ze ten epicon chodil paradne
07.03.2010 - 16:35:50
00
A v čem je to tak velký problém? Když je to tak jednoduché vyřešit a nic speciálního (ani nářadí, ani materiál) k tomu netřeba.

A čím si ho nahradil a proč myslíš, že nemůžeš mít u jiné vidlice problémy horšího rázu? Tím narážím třeba na RS vidlice. Už na dvou 14 denních akcí v partě někdo řešil, že během té bikové akce odešlo těsnění. To je narozdíl od toho zavzdušnění problém mnohem horší a v obou případech kvůli tomu nějaký den měli bez kola (jednou dva dny, jednou dokonce tři, stalo se to v půlce akce v sobotu a ještě celé pondělí se zabilo odstraňováním problém a objíždění autem a shánění těsnění a servisu). Ale rozhodně na základě těchto dvou zkušeností nezavrhnu RS, že už nikdy a klidně máme doma jednu Rebu (má manželka na kole u-turn race upravenou) a druhou na cestě (Team u-turn a na úpravu taky půjde).
A třetí Rebu jsem tu měl na HT, které jsem nedávno prodal a ta zrovna taky měla vadné těsnění, naštěstí k tomu nedošlo na žádné bikové delší akci a mám více kol, takže mi to nijak netrápilo.

U Talasu jsem také řešil nějaký ten problém (snižování zdvihu) a i když to bylo jen o seřízení Talas systému, tak jsem si to taky neudělal, do té hodinářské práce vracení Talas systému jsem se pouštět nechtěl (stačilo mi to několikrát vidět, jak to jde blbě).
07.03.2010 - 17:01:36
00
keyboard_arrow_up