1,/vysvetli mi prosim najprv niekto tie skratky co znamenaju - DH,XC,4X atd...
2,/aky je rozdiel ked si kupim odpruzenu vidlicu za 7 tisic a za 2 tisic?
3,/podla coho sa tie
vidlice rozdeluju a ako zistim ktora
vidlica je na ake vozenie?
4,/po akej vidlici mam pozerat, ked sa chcem vozit po lesoch? (ziadne dvojmetrove skoky ani 100 kilometrova rychlost)
5,/co je vidlica s pevnym stredom?
6,/doporucujete kupu jazdenej vidlice?
.
2./ za 7 tisic ma predpoklad ze bude fungovat, tj bude vyuzivat velku cast (alebo cely) zdvihu, lepsie reagovat na male narazy (citlivejsia, bude viac 'zehlit') tak isto na velke, mala by byt tuhsia (hrubsie nohy = mensie ohybanie pod vahou jazdca a ucinkom kotucovych brzd), pripadne moze byt lahsia.
3./ rozdeluju sa tak ako su tie skratky, DH, FR, AM, EN, XC a podobne, cize podla jazdneho stylu, ktora je na co zistis napr na stranke vyrobcu
4./ XC
5./ asi myslis pevnu os? pouzia sa na drsnejsie jazdenie, nic pre teba... namiesto rychloupinaku ako vidly zvyknu mat ma pevnu os ktora ma vacsi priemer, vidla je vdaka nej pevnejsia, mala byt viac vydrzat a tak..
6./ podla toho v akom je stave, kolko ma najazdene a podobne, ale vo vseobecnosti by som sa toho nebal, najlepsie je si ju pred kupou vyskusat
//zvycajne taketo rady nepisem, tak dufam ze som nenapisal ziadnu blbost, v tom pripade ma opravte