Presne ako píše jfab.
Ak by si tam chcel dať dve guferá musel by si vynechať molitánové krúžky pod nimi, to by zhoršilo mazanie a ku hornému guferu by sa už
olej nedostal, no a to by nebolo mazané vôbec. Navyše ak by sa nejaké nečistoty dostali pod gufero, budú sa dlho držať medzi nimi a odierať tak povrch úpravu vnútorných nôh. Riešenie by ešte možno bolo gufero s viacerými britmi smerom von, resp rozrezanie jedného gufera a použitie len vonkajšieho britu ako primárnej ochrany pred nečistotami (celkom fušerina).

Na Tvojom mieste, by som ich tam pekne nainštaloval (po jednom) pod ne dal molitánové krúžky napité
olejom a jazdil. Po určitých km spravíš kontrolnú obhliadku. Predpokladám však, že budú tesniť možno aj lepšie ako originálne (?) pretože aj toto je miesto, kde sa dajú šetriť pasívne odpory. No a u výrobcov vidlíc je to podstatnejšia citlivosť, výrobcovia gufer všeobecne zas zrejme dbajú na tesnosť. Takže vyskúškaj a pravidelne kontroluj. Potom môžeš prispieť skúsenosťou s týmto riešením.