Prilis velka zmena vzdialenosti stred-os ak stred otacania je "vysoko" bude iste sposobovat tuhnutie zadneho odpruzenia pri brzdeni zadnou brzdou - ale to sa riesi znamou plavajucou brzdou... Ak by draha zadneho kola bola priamka kolma na povrch terenu, potom by bola vzdialenost os
kolesa - stred konstantna a zadna stavba by netuhla. Toto je jednoduche, ale odhadnut trajektoriu z hlavy taku, aby sa minimalizovalo pohupovanie bude asi zlozitejsie
Dobre by bolo vyuzit silu prenasanu retazou od zadneho pastorka ku prevodniku a zavesenie konstruovat tak, aby sa tato sila co najviac negovala s vertikalnou silu od sliapania... Ak zoberiem teoreticky pripad, ze stred otacania je veeeeelmi vysoko nad spojnicou prevodnik,
pastorok - potom sa bude pohupovanie urcite minimalizovat a v krajnom pripade by mohlo byt dokonca hadam aj negativne t.j. pri zaslapnuti by sa stred pohol smerom hore a nie nadol...