Zdravím má niekto skúsenosti s U-turnom,je to využitelné alebo skôr zbytočná záťaž
Konkrétne RS Revelation 426 Dual Air 2008
19.12.2008 - 10:26:05
00
záťaž to nie je, ale využiteľnosť v praktickej jazde je horšia, hlavne preto, že musíš zastaviť a krútiť kolieskom na vidlici. za jazdy sa to skrátka nedá rozumne ovládať. v prípade revelationu je tu ale jedna vec a síce že rvl dual air bez uturn (teda s pevným zdvihom) má menšiu vzduchovú komoru a preto je progresívnejšia ako uturn verzia, ktorá má zase viac lineárny priebeh. podobne to platí aj pre rebu a pike.
19.12.2008 - 10:31:36
00
čo by si mi doporučil
19.12.2008 - 10:36:42
00
nenapísal si na aký bajk, čo s tým chceš jazdiť, ani iné alternatívy. ale ak si rozhodnutý pre rvl, tak ja by som zobral uturn verziu práve kvôli tomu lineárnemu priebehu (tebe to ale nemusí vyhovovať).
19.12.2008 - 10:42:24
00
sorry možno nemám stupeň poznania
progresivita?
linearny priebeh?
19.12.2008 - 10:55:05
00
všetky vzduchové vidlice majú progresívny priebeh, to znamená, že ku koncu zdvihu potrebuješ na stlačenie o rovnaký kus stále väčšiu silu. v praxi to potom vyzerá tak, že vidlica ti chodí povedzme 8 cm miesto 10, pretože ku koncu zdvihu už nevyvinieš takú silu. niektoré vidlice ale majú ten priebeh lineárnejší. to znamená, že to prituhnutie ku koncu zdvihu nastáva neskôr, povedzme na 9cm z 10 (ale pri vzduchovej vidlici tam vždy to pritvrdenie je). v praxi to znamená, že budeš lepšie využívať zdvih vidlice a tým aj lepšie odfiltruješ nerovnosti terénu. ale ako hovorím, záleží od štýlu jazdenia, na niečo sa hodí lineárna vidlica, na iné zase progresívna.
19.12.2008 - 11:12:37
00
dakujem za radu,som sa rozhodol
19.12.2008 - 11:31:37
00
tak prezrad:)
19.12.2008 - 15:25:17
00
presne tuto vidlicu jazdim aj ja a nemozem na nu povedat krive slovo. Len sa potom treba pohrat s tlakmi v negative a pozitive aby mala pri tvojej telesnej konstelacii co najlepsi chod
19.12.2008 - 22:49:55
00
keyboard_arrow_up