zdravim
mam taky hlavolam, teda aspon pre mna
spravil som upgrade biku a cakal som, ze vaha ostane rovnaka, nakolko som menil za lahsie komponenty...miesto toho bike pribral 400g

konkretne som menil tieto veci:
brzdy: V-brake Alivio za hydry Shimano XT BR-M765
kluky: FC-M440 za SLX FC-M660
kolesa: Mach1 510 s WH-M505 nabojmi za DT Swiss X430 s WH-M525 nabojmi
radenie: Deore za SLX
presmyk: Deore za XT
prehadzovac: LX za XT
plaste: Ritchey Z-Max za Speedmax Beta

Vsetko okrem brzd je lahsie ako povodne, tak zeby to bolo len brzdami? A az taky rozdiel?
Popripade ako vazite bajky? Normalne postavite na osobnu vahu?
Dik a dufam, ze to nie je moc hovadina :D
02.10.2009 - 10:55:33
00
aha uz som si to zratal...nepocital som s kotucmi v mojom vypocte, takze asi to bude ok :D
02.10.2009 - 10:59:23
00
Kotúče a 12šróbov ti nespravia 400g :n:
Ja vážim taktok -

Prílohy:

na vahe.jpg
na vahe.jpg 239.62 KiB thumb_up0thumb_down

02.10.2009 - 11:12:30
00
jeden kotuc vazi 125g...takze dva su 250g a zvysok asi bude tiez v brzdach
02.10.2009 - 11:15:24
00
urcite..xt brzda ma cca 400g komplet tusim...
a hento mi je povedome... :?:
02.10.2009 - 11:22:57
00
aj naboje su ťažšie lebo maju uchyt na kotuč
02.10.2009 - 12:32:50
00
da sa vazit aj tak, ze ho postavim na osobnu digitalnu vahu?
02.10.2009 - 13:23:00
00
Odvaz sa bez bajku, potom sa odvaz s bajkom. Ako by si chcel postavit bajk na vahu? To ma fakt velmi zaujima.
02.10.2009 - 13:25:55
00
Mám závesnú váhu na preváženie... nie je problém 8)
02.10.2009 - 13:27:18
00
parada :)
dufam, ze nebudem este viac sklamany :D
02.10.2009 - 13:34:48
00
v com je vlastne naozaj podstatnych nejakych tych ...500 gramov ?ved ked sa napriklad dobre najem ....alebo niecoho napijem ...tak to da aj viac ....alebo len taka blbost ze ked sa ...nevystim tak to je hned 300g ...cca....ale jako ne ze by som to vazil :D ....hraje to az taku strasnu rolu?...obzvlast potom ked je to len 1/7 alebo 1/8 z cloveka?
02.10.2009 - 15:12:00
00
Toto sa tu už dobré dva mesiace nerozoberalo... :rofl:
02.10.2009 - 15:17:20
00
Keď sa dobre nažereš a sadneš na bicykel výkon nepodáš. Keď Ti v lese vytrávi a fajnovo vysereš pol kila hovna pôjde sa Ti lepšie ale len do momentu keď chytíš hlaďák. No keď sadneš na ľahší bicykel získaš niekedy drahocenné sekundy, ľahšie preskočíš konárik ktorý Ti bude stáť v ceste a bude ťa hriať pocit, že sa nemotáš v lese na ťažkej krave čiže nebudeš zároveň flustrovaný. hehe Ak stretneš terén kde musíš dať bicykel cez plece tiež oceníš rozdiel medzi 15 a 11 kg. A keď na záver XC výjazdu stretneš v šenku bajkerov nemusíš sa hanbiť odpovedať na otázku koľko Ti to váži. hehe
P.S. A keď nemáš kedy jazdiť a máš veľmi rád cyklo techniku tak si aspoň urobíš z času načas radosť a odľahčuješ svojho miláčika k dokonalému obrazu svojmu. To je aj môj prípad. hehe
02.10.2009 - 15:30:20
00
....hraje to az taku strasnu rolu?.

1. po nie záhorácky je "hrá" a nie to s tým -je na konci čo si napísal
2. necelé polkilo rozdielu a následné pocity: post314169.html#p314169
podotýkam, že často to býva tak, že zlepšenie nejakého parametra čo ti uľahčuje jazdu necítiš ( = presadnutie na lepší bike), ale jeho zhoršenie cítiš dosť výrazne ( = návrat na svoju kravu)
a navyše nie je gram ako gram - na kolesách ho cítiť tak dvojnásobne a odľahčenie pri prechode z drôtových plášťov na kevlarové je citeľné veľmi výrazne (v pohode dáš dole pol kila, prípadne aj viac) a podobne aj ľahší wheelset.
02.10.2009 - 15:42:46
00
Turbi: najlepsie je mat kravu co vazi 16kg s kilovym plastami a davat vsetkych (edit preklep)... Potom na otazku o vahe sa naopak odpoveda velmi dobre :lol:


Naposledy upravil lto dňa 02.10.2009 - 16:14:16, celkovo upravené 1 krát.

02.10.2009 - 15:48:23
00
keyboard_arrow_up