Keď ti napíšem, že to naozaj cítim (rozdiel 1,3mm pri 2,2" plášti a nízkom tlaku), uveríš mi?
Samozrejme nehovorím že to niekde pri zjazde v teréne robí rozdiel čo nejako ovplyvňuje moju jazdu, ale už len celkový objem plášťa a správanie pri nižších rýchlostiach a pri náklone - to je zmena k lepšiemu.
Neviem si predstaviť teraz kto by nespoznal nejakú zmenu v prípade že by sa jednalo o rozdiel 4mm vo vnútornej šírke, čo je prípad 17mm ráfik oproti 21mm
ráfiku (samozrejme pri nejakom širšom plášti). Navyše celkovo aj mavic odporúča najvyššiu šírku 2.1" či koľko pre daný ráfik, nevidím dôvod snažiť sa presadzovať názor že aj širšie
plášte budú rovnako dobre použiteľné a zvyšovanie vnútornej šírky nemá citeľný prínos.
Pre mňa je v tomto prípade dosť blbé, že stále používam iné plášte (prakticky 14 je teraz nahodených, z toho sú len 4 rovnaké a aj to na crossových bicykloch) a nemám priame porovnanie s rovnakým plášťom na inak širokom ráfiku. V tomto prípade sa spoľahnem na skúsenosti a merania iných, zdravý rozum a odporúčania výrobcov ráfikov a plášťov.