lapaloma napísal:
veľkými kolesami, zdvihmi, širokými riaditkami, plášťami, ... si možno ľudia len niečo kompenzujú :)


V mojom ptipade urcite. 23" bike na 26" kolesach vyzera tak trochu smiesne
14.01.2016 - 09:54:21
00
Kristina napísal:
Tiež staviam ľahké kolesá a taký rozdiel by ma "rozladil".

Dnešná DPD zásielka z Talianska.

Piekné. Si mi dala trošku brouka.
A prezradíš aké výplety na to pôjdu a ako bude zrátaná dĺžka špicov?
14.01.2016 - 10:05:42
00
hlavové zloženie Extralite komplet aj s ježkom vidlice - som zvedavy, ako budes s jezkom spokojna (ak este nemas skusenost), daj vediet. Mne nechcel "fungovat" k mojej spokojnosti. Mam ho v krku vidlice, ale utahoval/montoval som predstavec Extralite na krku vidlice DT Swiss s originalnym DT Swiss "jezkom" pre karbonove vidlice. Ktovie, mozno som mal len obe ruky lave.....
14.01.2016 - 16:36:57
00
Kristina napísal:
ee :) Ne tieto náby by bol hriech napliesť čínu. Nič proti LB ráfkom nemám. Vozím ich na HTčku napletené na Tune nábach a som s nimi nadmieru spokojná. Ale toto bude čosi "Extra" ;)
Jednou z výhod širších ráfkov je, že plášť na širšom ráfku sa pri nízkych tlakoch "nežuje" a plášť je na ňom stabilnejší a má lepší profil. Je aj trochu širší ako na úzkych ráfkoch. Takže nemusíš kupovať široké a ťažké plášte,

to tvrdis, ze extralite je viac jak tune?
14.01.2016 - 18:48:33
00
marecej napísal:
to tvrdis, ze extralite je viac jak tune?

Na váhe určite nie? :)
14.01.2016 - 19:01:15
00
ani v designe :)
14.01.2016 - 20:31:13
00
To je vec vkusu :)
14.01.2016 - 21:25:22
00
tak tune uz ani omylom, aj ked farbicky maju pekne, hehe
14.01.2016 - 21:33:46
00
Sapil laser+polyax po 64ks

Prílohy:

IMG_20160119_131111.jpg
IMG_20160119_131111.jpg 1.2 MiB thumb_up1thumb_down

19.01.2016 - 13:16:06
00
Na 29er kolesá Sapim Laser??? :o To nebyť dobrá kombinácia :n:
19.01.2016 - 13:27:25
00
Pri 32 kusoch a pevnejsom rafiku to nebude zle.
19.01.2016 - 14:28:39
00
jazdila som ich so svojou váhou na 26" a potom na 27,5" a to už je na tieto špice IMHO asi max. Tiež 32dierové náby. Ja nemám bohvieakú silu a v prudších stúpaniach v pedáloch, alebo pri väčšom zábere časom začali vŕzgať špice. Myslím, že tým ako to celé pracovalo a tie špice sa v kríženiach treli o seba. 1,5mm špice sa na dĺžke 292mm už celkom pekne dokážu naťahovať. Vpredu nebude problém, ale vzadu na záberovom kole. U CX Ray som nič také nepozorovala.
Veď uvidíš a potom daj vedieť.
19.01.2016 - 15:27:07
01
na 26ke som mal DT 1,5ky a papierový rafik ZTR alpine a bolo to v pohode pri 264mm tak uvidíme čo to bude na 29ne a 292mm... ak nie pojde druhý výplet alebo pojdu žene :)
kola maju 1623g,(WTFfrequency team I19-Sapim laser-Novatec 771/772)

Prílohy:

IMG_20160119_142543.jpg
IMG_20160119_142543.jpg 365.75 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20160119_142603.jpg
IMG_20160119_142603.jpg 391.92 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil zihadlo 5 dňa 19.01.2016 - 16:49:19, celkovo upravené 1 krát.

19.01.2016 - 16:30:29
00
No ja som vyťahal na zadnom aj CX RAY 262 mm (26 kolá). Niple zapieklo a museli sa špice vystrihať. Idem nahodiť Lasery. Ak sa budú musieť po dvoch sezónach aj tie strihať, nebude to cenove až tak bolestivé ako pri CX RAY. (váha je totožná a v ťahu sú len o máličko slabšie) Na aero efekt CX RAYov sa pri MTB môžem vybodnúť.
CX RAY - Strength on middle section: 1600 N/mm2
LASER - Strength on middle section: 1500 N/mm2
19.01.2016 - 16:48:26
00
DT supercomp 2,0-1,7/1,8mm ma tahu:1100N/mm2
DT revolution čo som mal na 26ke
kováním za studena zúžený paprsek,rozměr 2,0/1,5/2,0 mm, materiál: X12 CrNi 18/10, pevnost v tahu 1100 N/mm2 - střední část 1300 N/mm2
19.01.2016 - 16:57:22
00
keyboard_arrow_up