Klesanie tlaku je normalne, ale zas u tejto vidlice to musi vydrzat nafukane min. mesiac na tlaku ... inak vymenit/opravit autoventilky. Nic zlozite, ventilok je lacak (asi 2 koruny)
Ak by tiekol
olej z nohy, tak treba menit tesnenie. (sada tesnenie plus stieracie kruzky tusim stoji okolo 300-500sk?)
Klepanie vidlice moze byt puzdrami alebo dorazom, pripadne (aj) zlomenou negativnou pruzinou v patrone (neviem aku verziu Bombery mas). Vakel v puzdrach skontrolujes tak, ze das zlahka prst medzi nohu a mostik a pri zabrzdenej prednej hybes dopredu,dozadu, je to citit. Ale ak vravis, ze sa ti zda, ze nie je, ale pri prejazde nerovnostami to klepoce, tak to asi bude jedna taka verzia Bombery, co to zvykli robit.Ale si nepamatam uz o co slo (riesilo sa na bike-fore.cz)
No a tlaky .. v prvom rade zalezi podla toho ake patrony tam mas a kolko oleja. Ak mas olej presne ako ma byt a tak aby bola spravna progresivita, pri tomto zdvihu a tejto vidlici plus-minus autobus to nafukaj do oboch noh podobne (na zaciatok povedzme 35psi do kazdej nohy), a celou vahou na
riaditka ked sa hodis, tak by mala ist 7-7,5cm, co by malo stacit na klasicke jazdenie.