cvaknutie nie je pocut.
zvysnych 10% som nespokojny s vibrovanim vidlice pocas silneho brzdenia ale to je suhra mojich vysokych ocakavani a vyzsej (82kg) vahy. robia to tak vsetci, tora to robi este viac (aspon ta dvojrocna co som skusal).
olej sa ti speni ked je vidlica velmi namahana.. dajme tomu 10km prudsi zjazd (na downhill a fr je zakazane vidlicu pouzivat) tak sa speni olej v tlmiacej patrone, na funkcnosti to nezmeni ale nic akurat to ze nemozes dat vidlicu na doraz (teda epicona nedas na doraz nikdy kvoli vzduchu).. riesenie je hotove za 5 min,
bike hore nohami v ruke imbus, povolit tlmiacu patronu a vytiahnut z nej ihlu, tym sa vypusti vzduch. zatiahnut hotovo.
keby mam rozpocet ako som mal (mna stala 184E) tak by som ju kupil este raz.
k dofukovaniu.. kazdy tyzden mi unikne 5psi , netrapi ma to aj tak kazdu nedelu cistim a konrtolujem bike nie je nic jednoduchsie ako zobrat pumpu a 10 krat zapumpovat.
olej.. do piestika som nalieval iba raz aj to len pre istotu nebol suchy, milan doporucuje vymenu mazacieho oleja (v nohach) raz za sezonu alebo po 150hodinach jazdy tusim, ale to je pri kazdej vidlici. ja som tam dal obycajny 5W olej aj milan ti ho odporuci nic specialne netreba.