Vyliať, naliať ... no neviem potom škoda oleja. Bordel zostane vnútri ...
výmena oleja by mala obsahovať všetko hore uvedené, nakolko stačí aby si mal trochu bordelu pod vrchným guferom a po čase bude nepojazdné púzdro, prípadne si poškodíš gufero (netreba vyberať vždy) ... minimálne kompletne vyčistiť. Možno som zbytočný detailista, ale ked hladáš najmenšie odpory tak musí byť skoro sterilné prostredie.
Skúšal som vlastnosti rôznych olejov, niektoré stáli aj 400,-/100ml a boli moc mňam, iné sa vôbec neosvečili (škoda peňazí). Nakoniec som zvolil kompromis cena
výkon a lejem to čo lejem .... prepáč. Stálo ma to dosť potu a financii, takže nee.
Pod servisom si predstavujem vybratie pružiny, jej vyčistenie a namazanie novou vazelinou, vybratie a kontrolu piestika, v podstate všetkých vnútorných častí .... Ak to typ vydli dovoluje a má predpísanú výmenu tak aj tlmičový
olej a komplet rozobratie tlmiča. Trvá to trošku dlhšie, ale viem že vnútri je všetko na 100% v poriadku.
Potom sú už len drobnosti, kde sa trošku interne poprestavuje tlmič, povymieňajú sa veci ktoré sú nezlučitelné z citlivým chodom ...., ale to je už o inom.
Preto som s odtrhom na 7kg a pri zaťazení 700N je zanorenie 70mm
PS: neviem ako to vyzerá v servise, lebo som tam nikdy nebol
