Mám vidlicu so vzduchovým pružením a potrebujem ju zmäkčiť. Na vrchnej časti mám ventil s označením plus, po stlačení mi z neho vyteká mazivo tak ho radšej nechcem stláčať. No a na spodnej časti mám ventil s označením mínus – z neho som trošku vzduchu odpustil ale už tam žiadny vzduch nieje. Je to vidlica Revelation 426 DualAir. No som z toho úplný blbec. Poraďte mi prosím ak viete. Ďakujem.
20.02.2008 - 17:46:16
00
ta ked tam uz nieje ziaden vzduch tak uz sa viac zmäkcit neda...
20.02.2008 - 17:53:56
00
musis upustit z komory plus!
nie z minus
20.02.2008 - 17:55:53
00
To je pravda. Je to DualAir vidla tak že tam sú asi dve komory nezávislé od seba keď že v tej hornej mám ešte vzduch a v tej dolnej už nie je. Ale v tej dolnej bolo strašne málinko vzduchu úplne nič a to od výroby. Tomu nerozumiem.
20.02.2008 - 18:02:29
00
díky marecej odpustím teda z tej plusovej. Nevieš mi poradiť na čo je ale tá mínusová?
20.02.2008 - 18:04:51
00
ta spodna je negativna cize cim viac vzduchu tym viac je vidlica stlacena
horna je pozitivna..cize cim viac vzduchu tym je vidlica tvrdsia

kukni do manualu na doporucene tlaky a trocha sa s tym pohraj
20.02.2008 - 18:04:52
00
No ked si vypustil komplet negativku tak musi ist ta vidla este tazsie..negativna komora ti pomaha prekonat tlak pozitivnej zo zaciatku zdvihu..okrem toho sa od urcitej chvile v nej vytvori podtlak, ktory este zvysi odpor vidly,tj. proti stlaceniu vidly posobi pozitivna a podtlak negativnej komory..a negativna komora je malicka,ma par centimetrov tak sa tam vela vzduchu nezmesti
20.02.2008 - 21:59:18
00
Díky všetkým.
Už mi to behá ako má.
21.02.2008 - 15:16:36
00
raiď sa tým, čo napísal geriii. tlaky by mali byť v oboch rovnaké. ak dáš do - menší tlak, znecitlivíš vidlu. ak dáš väčší, zníží sa ti zdvih. ideálne je preto mať v oboch komorách rovnaký tlak. samozrejme nastavený na tvoju hmotnosť a štýl jazdy.
21.02.2008 - 15:49:34
00
OK. Dík.
22.02.2008 - 16:29:52
00
raiď sa tým, čo napísal geriii. tlaky by mali byť v oboch rovnaké. ak dáš do - menší tlak, znecitlivíš vidlu. ak dáš väčší, zníží sa ti zdvih. ideálne je preto mať v oboch komorách rovnaký tlak. samozrejme nastavený na tvoju hmotnosť a štýl jazdy.

Ideálne je mať rovnaký tlak v oboch :roll: to potom načo sú tam dve komory,asi na to ,aby si si vydlu nastavil podľa svojich predstáv :evil:,to by potom stačilo SoloAir a nemusíš nad tým špekulovať.
23.02.2008 - 08:29:53
00
raiď sa tým, čo napísal geriii. tlaky by mali byť v oboch rovnaké. ak dáš do - menší tlak, znecitlivíš vidlu. ak dáš väčší, zníží sa ti zdvih. ideálne je preto mať v oboch komorách rovnaký tlak. samozrejme nastavený na tvoju hmotnosť a štýl jazdy.


Doporucujem precitat

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=183213

plati to vsetky dual airy.

+ tlak nafukat tak aby sa vyuzival takmer cely zdvih
- nafukat o 10psi menej

Rock Shox uvadza v manualoch velmi vysoke cisla.
Na zaciatok sa da pouzit jednoduche pravidlo

(vaha jazdca / 0.453) * 0.6 do + komory
(v preklade 60 percent vahy jazdca v lbs)
a o desat menej do negativnej
08.05.2008 - 20:09:46
00
keyboard_arrow_up