taky mi to přijde jako docela velký skok...

A ještě se přidám se svými zkušenostmi do diskuze - měl jsem Norco Manik, HT a v základu se tam dávali vidlice 160 i 180 ;-)
26.06.2013 - 14:17:44
00
Nejde o skok ale hlavovy uhol pod 68° nebude na ten bike to prave. Jednoznacne znizit.
26.06.2013 - 17:05:02
00
je rozhodnute bude sa znizovat :) na takych 100, 110 mm teraz uz iba rozhodnut z 3 moznosti:
1. poslem ju na servis milanovi ale bude to asi najdrahsie ..a kedze bola servisovana nedavno v bajkuli neviem ci len kvoli zdvihu ma zmysel

2. nejaky servis.. ale uz 2 mi povedali ze nemaju skusenosti (v Hlohovci)

3. pozeral som navody na nete a nevypada to tak zlozito takze by som sito urobil sam ale peniaze usetrene by som musel investovat do pumpy co urcite chcem riesit a kupit oleje
26.06.2013 - 17:42:18
00
Nuz, idealne to nie je. Zalezi od toho, co jazdis, no tato zmena bude mat negativny vplyv na geometriu. Mozno ti to vadit nebude, neviem, mne 110 vadilo, tak som sa vratil k 80. Zalezi skor od chodu, vobec nepocitujem ubytok zdvihu.
26.06.2013 - 17:54:53
00
zdravím všetkych bikerov
mam ctm zephyr ram 18 http://www.ctm.sk/2013/zephyr-2-0/
so 100 vidlou recon a jazdím vačšinou xc a light DH,
Chcem radu či by sa zlepšila jazda na biku keby som zmenil zdvih na 120-130 a ci to bude vadit ramu??
19.08.2014 - 00:42:50
00
Myslim, ze ano. Uz aj teraz je ten bike dost vytiahnuty. A s tymto DH? By som neriskoval.
19.08.2014 - 11:05:31
00
Niekde som čítal že na HT sa neoplatí dávať vidlica ktorá má o 20-30mm väčší zdvih ako tá ktorá je tam výrobcom...to znamená že ak má na HT niekto 100mm a on tam dá niakú 130-ku-140-ku tak je velká prevdepodbnosť že mu tam nesadne tak ako by mala...
19.08.2014 - 11:57:25
00
zdravím všetkych bikerov
mam ctm zephyr ram 18 http://www.ctm.sk/2013/zephyr-2-0/
so 100 vidlou recon a jazdím vačšinou xc a light DH,
Chcem radu či by sa zlepšila jazda na biku keby som zmenil zdvih na 120-130 a ci to bude vadit ramu??

na rám so zvihom 100 môžeš dať max 120mm, trošku to sice položí uhol, ale rám to ešte znesie. viac určite nedávaj, podpíše sa to na geometrii aj ovládaní...light DH RULEZ :D
19.08.2014 - 15:19:33
01
Ok Ďakujem za vaše skusenosti už mam v tom jasnejšie
19.08.2014 - 15:40:54
00
Oživím trochu túto tému. Potrebujem radu. Idem sa pustiť do servisu xc32 SA, zdvih 100mm. Keď sa už v nej budem hrabať, rozmýšľam, že zmením zdvih na 110 príp. 120mm. Viete mi poradiť, či do toho ísť alebo nie, vzhľadom na geometriu?
Bike dema spurr 3.0,full 100/100, hlavový uhol 70,5°. Vďaka za odpoveď
24.01.2017 - 18:03:01
00
110 bude fajn, Mozno aj 120, ale do toho by som sa az tak nepustal.
24.01.2017 - 19:21:12
00
Mohol by si mi to trochu rozpísať, že prečo 120 by už bolo veľa? dííík
24.01.2017 - 19:45:46
00
Pretoze pri vyssom zdvihu si zmenis geometriu. Zmenis hlavovy uhol a zdvihnes predok. V zasade to az tak nevadi. Len cim vacsi zdvih tym vacsia zmena. Okrem toho, ram je konstruovany na urcity zdvih a pri inom zdvihu je ram inak namahany. Samozrejme v 99% pripadoch v pohode...
24.01.2017 - 21:28:38
00
vďaka za vysvetlenie a radu :)
24.01.2017 - 21:49:39
00
Kedže premýšlam aj ja o vyššom zdvihu dám takú hlúpu otázku: na osku 9mm musí byť origo taká vidla?? zdvih 120 a viac sú už len samé 15mm to asi neviem použiť že????? dík
25.01.2017 - 18:40:48
00
keyboard_arrow_up