Moj prvy horal. Viac mi vyhovuje suchsia trat, nie som velmi na techniku. Ale zucastnit sa je sto krat viac ako pocut a citat. Cela akcia bola podla mna zvladnuta na jednotku. Znacenie prehladne, stupania skoro bez pesej turistiky, ludia velmi prijemni a mili, trat v nadhernom prostredi, skoda ze vyhlady nevysli... Ten posledny "kopcek" so slalomovym zjazdikom tesne pred cielom bol pre niektorych priam neprekonatelny problem.Mozno to uz nemuselo byt... Natocene konariky, ihlicie a trava medzi ozubenymi kolieskami vsade kde sa clovek pozrel na bajk, no to ta zabrat. Skoda, ze som na to prisiel az v cieli. Pre mna zatial najtazsi maraton. Tesim sa o rok na lejzi. (S takym trickom by som sa rad pochvalil.Skoda ze chybalo v darcekovej vybave..)
12.08.2007 - 16:25:43
00
keď už sedím doma pri rume a od únavy nemôže zaspať.
to kostitras: Mali sme ist do tímu spolu.Lebo nikto nenabikoval hodinovo dnes čo ja. Sme mohli v družstvách vyhrať. :lol:

to root: počúvaj maska popradská. poznnám ťa? pošli mi ak xceš identifikačné ss.

to all: doraz pred cieľom, keď mi povedali, že ešte hore nie dole bol dosť dobrý. :lol:
Dobrú rehabilitáciu prajem.


nabuduce ta isto berieme, chybalo nam par hodin k vitazstvu :)
12.08.2007 - 16:31:50
00
inak z mojho pohladu super akcia, pocasie lepsie ani nemohlo vyjst - radsej trochu blatka ako ked sa ma prasit... :D

este nikdy som nemal tak zabahneny bike ale hasici mali dobry tlak:)

organizacia na 1* a ludia na obcerstvovackach a po trati 1** :)

trochu co lutujem, ze nas tim nevyhral tu sutaz o najpomalsi, ale snad nabuduce viac polezime na lukach :)


jedine minus - par ludi hrajucich sa akoze na profikov nemuselo po trati rozhadzovat tuby a iny humus :?:
12.08.2007 - 16:49:54
00
este nieco k Horalovy:
pozdravujem slecnu z bufetu pod Basketbalovym kosom :oops: :oops: :oops:
12.08.2007 - 18:17:58
00
niekto si nasiel aj priatelku, kazdy nieco :)
12.08.2007 - 19:06:14
00