som maximalny amater a rad si necham poradit,pacia sa mi tie tri bicykle--Merida Matts 40 D N2
Specialized Hardrock Disc 11
GT Avalanche 3.0 Disc 10
ktory mi poradite?? nejdem robit sialene skoky,iba polne cesty,sem tam vbehnem do lesa na sotolinu a korene stromov.Alebo je nieco ine max do 400€
kvalitnejsie a drahsie si nemozem dovolit.Preto hladam v tej cenovej relacii do 400€,najkvalitnejsie co je v tej cene na trhu. je nieco take?? podelte sa z vasich skusenosti...diki za TIP
p.s. mam 188 vysku,95kg
posledný komentár: 27. 3. 2021 o 13:05
ten hadrock davas na 3miesto preto ze ma 7 kolo? alebo mas zlu skusenost.v jednom obchode mi predavac povedal,ze hadrock ma najlepsi ram a merida najslabsi,ale v komponentoch je to naopak,merida je lepsia. takze ja fakt neviem co mam kupit,su tie komponenty fakt tak dolezite?...sorri ale som laik
Ja by som bral určite 8 alebo 9 rýchlostnú sadu
Na tú hmotnosť by sa snáď najviac hodila vidlica RS Dart (ak berieme do úvahy veľmi obmedzený rozpočet).
Neviem ako je na tom tento s dostupnosťou, cena je trochu vyššia
http://www.kaktusbike.sk/ibiz/index.php?toPol=D07105-16&vcKat=&oringk=&pager=0&tlang=svk
má 95kg
RS Dart je jednoducho lepšia vidlica.
a zjazdy tiez nejdem robit,jedine ked na chodniku stretnem medveda,tak to pustim dole kopcom...zatial najviac spominate Meridku,a co specialized?(kua prave ten sa mi paci najviac)co to za stroj? chlapi dikes za dalsie tipy
stano ty na com jazdis? myslim znacku..
pijem vsetko co zacina na či....či pivo,či palenku,či vino
root ale hladam kolo,daj tvoj silny tip...
na lacnej Meride Matts TFS 100-V mam ho v profile. mohol som zobrat aj 100D ale nechcel som ist do kotucoviek pretoze su drahsie na udrzbu a ta kvalita vyhotovenia nie je bohvieco na 400e bikoch
aka je udrzba na kotucoch? to menis len dosticky,ci po case aj kotuce? co to stoji?
2. Na ráfikových tiež raz treba meniť brzdnú plochu (tj. samotný ráfik).
3. Brzdí sa "nárazovo", inak výhody kotúčových bŕzd zanikajú...