Hmm neviem či spoznáš rozdiel madzi Aliviom a Deore keď M416 je non-series rada a M422 je Acera
target6 - to hej vacsinou Vbrake stacia.. upgradovat sa moc neoplati, ale pri novom biku uz ma vyznam riesit ci kotuc alebo Vbrake.. novy by som s Veckami nebral uz..
no to je Tvoj názor , je zase s kotúčovkami
target6 - to hej vacsinou Vbrake stacia.. upgradovat sa moc neoplati, ale pri novom biku uz ma vyznam riesit ci kotuc alebo Vbrake.. novy by som s Veckami nebral uz..
Keď máte kvalitné brzdové gumičky , brzdy , ráfky a podobný spôsob šetrnosti ako ja , niet čo riešiť .
A tiež aj nižšia váha .
Takže kotúčovky vôbec nerieším .
Ale argument "ráfy na večnosť" je trochu mimo, na kotúčových treba zasa meniť kotúče, omnoho častejšie ako ráfy pri V-čkach.
pieskové zrnká zachytené na gumičkách sú rádove tvrdšie ako Al zliatiny
pokial nemas cez 100kg ubrzdi ta hoc co..
inak nevyhoda Vcok ktoru este nespomenuli je ze zbrusuju rafky, pri kotucovych mas rafky v podstate vecne.. kotuce ti zas ale viac zaberaju na vyplet..
a vobec cim menej brzdis tym si rychlejsi
ale zase ked si kupis kvalitne gumicky, najlepsie tie trojfarebne, nemuselo by to byt take zle
ale podla mojho nazoru tam rozdiel je no...
posledný komentár: 4. 3. 2025 o 18:35